Skip to main content

Ik had graag een derde digitenne ontvanger aangevraagd.

Is dat mogelijk?

Lukt dan niet via “Mijn KPN” ?


jawel,maar dan komen er activatie kosten bij a€ 17.50 ,aar das niet nodig vind ik,want heb er al twee geactiveerd.

 


Dat hoort niet te gebeuren, Dabbertje. Vul je forumprofiel in alsjeblieft, en laat weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit na.


Dat hoort niet te gebeuren, Dabbertje. Vul je forumprofiel in alsjeblieft, en laat weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit na.

Net ingevuld


Dank je, Dabbertje. In mijn systeem staat en gaat alles goed. Ik heb dan ook bij dezen de derde ontvanger voor je aangevraagd. Je krijgt een bevestiging per e-mail en de ontvanger binnen 5 werkdagen thuis bezorgd.

Wel goed dat je dit hier gemeld hebt, wat jij namelijk zag bij het zelf bestellen is het vervallen van je Telfort Combikorting. Dat hoort natuurlijk niet te gebeuren. Ik zal hier dan ook melding van maken zodat er naar gekeken kan worden en andere mensen hier verder geen last van hebben.


Dank je, Dabbertje. In mijn systeem staat en gaat alles goed. Ik heb dan ook bij dezen de derde ontvanger voor je aangevraagd. Je krijgt een bevestiging per e-mail en de ontvanger binnen 5 werkdagen thuis bezorgd.

Wel goed dat je dit hier gemeld hebt, wat jij namelijk zag bij het zelf bestellen is het vervallen van je Telfort Combikorting. Dat hoort natuurlijk niet te gebeuren. Ik zal hier dan ook melding van maken zodat er naar gekeken kan worden en andere mensen hier verder geen last van hebben.

Heb ik weer,kastje doet het niet,eerst andere antenne,toen het kastje op de plaats van mijn ontvanger gezet  op een andere kamer,niks,geen antenne signaal.Heb het weer allemaal terug in de doos gedaan.Kastje zag er overigens 'gebruikt ‘uit de rest zat in verpakkingsplastic.


Hallo @Dabbertje , dat de decoder er gebruikt uit zag is niet bijzonder. De decoders zijn in bruikleen en decoders die andere klanten terug sturen worden vaak nagekeken en opnieuw uitgegeven. Het ziet er naar uit dat men het nakijken vergeten is. Een moderator zal reageren in dit topic.


Hallo @Dabbertje , dat de decoder er gebruikt uit zag is niet bijzonder. De decoders zijn in bruikleen en decoders die andere klanten terug sturen worden vaak nagekeken en opnieuw uitgegeven. Het ziet er naar uit dat men het nakijken vergeten is. Een moderator zal reageren in dit topic.

Prima.

 


Hallo @Dabbertje , dat de decoder er gebruikt uit zag is niet bijzonder. De decoders zijn in bruikleen en decoders die andere klanten terug sturen worden vaak nagekeken en opnieuw uitgegeven. Het ziet er naar uit dat men het nakijken vergeten is. Een moderator zal reageren in dit topic.

Prima.

 

Kan ik deze terug sturen?

 


@Dabbertje 

Ik zou even wachten met terugsturen. Ik vermoed dat @Erik_ jou dan een andere ontvanger gaat opsturen die wel werkt. Zo te lezen heb jij een tweedehands ontvanger gekregen die bij een andere klant mogelijk ook al niet helemaal perfect was. Dat is pech hebben….

Als jij een nieuwe ontvanger opgestuurd krijgt, kun je de niet werkende ontvanger inleveren op het Post-NL-punt. 

 

 


@Dabbertje

Ik zou even wachten met terugsturen. Ik vermoed dat @Erik_ jou dan een andere ontvanger gaat opsturen die wel werkt. Zo te lezen heb jij een tweedehands ontvanger gekregen die bij een andere klant mogelijk ook al niet helemaal perfect was. Dat is pech hebben….

Als jij een nieuwe ontvanger opgestuurd krijgt, kun je de niet werkende ontvanger inleveren op het Post-NL-punt. 

 

 

Fijn,ik wacht af.


Hi Dabbertje, ik neem het even over van Erik. We gaan de ontvanger voor je omruilen, dit zal bij een Post NL punt gebeuren, zie hieronder. Heb je een voorkeur? 

Zou ik van jou ook het CAS ID mogen van de ontvanger die nu teruggaat? Dit kun je op de onderkant vinden. 

 

 


@Dabbertje 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


@Dabbertje

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Is ingevuld.

 

Groetend

Jos


Hi Dabbertje, ik neem het even over van Erik. We gaan de ontvanger voor je omruilen, dit zal bij een Post NL punt gebeuren, zie hieronder. Heb je een voorkeur? 

Zou ik van jou ook het CAS ID mogen van de ontvanger die nu teruggaat? Dit kun je op de onderkant vinden. 

 

 

Cas nummer is ***  ik hoef toch alleen de ontvanger terug te sturen? de rest is nieuw.?


Je kunt de antenne thuis laten, de afstandsbediening beter ook maar thuislaten voor de zekerheid. 

Heb je nog een voorkeur voor één van de genoemde Post-NL-punten? 

 


Je kunt de antenne thuis laten, de afstandsbediening beter ook maar thuislaten voor de zekerheid. 

Heb je nog een voorkeur voor één van de genoemde Post-NL-punten? 

 

Bij Jan Linders lever ik hem in,krijg het adres waar naar toe?


@Alex_P gaat jou nog een bericht sturen met de gegevens. 


Yes, dat doe ik. Ik heb eentje voor je besteld. Alleen de ontvanger hoeft terug. De ontvanger zal morgen na ongeveer 15 uur daar voor je klaarstaan. Het adresis:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Yes, dat doe ik. Ik heb eentje voor je besteld. Alleen de ontvanger hoeft terug. De ontvanger zal morgen na ongeveer 15 uur daar voor je klaarstaan. Het adresis:

 KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn

Krijg de foutmelding E017-0 na ned 3 geen zender  rtl 4 etc tot net 5,heb hem geactiveerd zou een half uur duren.Heb nu meer dan een uur gewacht en opnieuw zenders geinstalleerd,helaas die doen het niet.


 

 

@Dabbertje

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het nieuwe CAS-ID nummer? Het nieuwe CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het nieuwe CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


 

 

@Dabbertje

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het nieuwe CAS-ID nummer? Het nieuwe CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het nieuwe CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Goedemorgen,het is ingevuld .

 


Ook Goedemorgen Jos, 

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Laat de ontvanger aanstaan op CNN. (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

Het kan een flinke tijd duren voordat er beeld verschijnt want de moderators zijn nu niet aan het werk op dit vroege tijdstip. Je kunt de TV wel gewoon uitdoen. (de ontvanger dus niet) 

 


Dank voor het aanvullen van de gegevens, @Dabbertje! Ik zie dat ons systeem het oude CAS ID nog niet vervangen had door de nieuwe. Dat heb ik zojuist gedaan. De ontvanger is nu goed geactiveerd. Herstart hem even en herhaal het zender zoeken, eventueel op de manier zoals Noordzee beschrijft. Het activatiesignaal zou dan goed bij je moeten binnenkomen. Laat hem wel sowieso minimaaleen uur aanstaan. 


Dank voor het aanvullen van de gegevens, @Dabbertje! Ik zie dat ons systeem het oude CAS ID nog niet vervangen had door de nieuwe. Dat heb ik zojuist gedaan. De ontvanger is nu goed geactiveerd. Herstart hem even en herhaal het zender zoeken, eventueel op de manier zoals Noordzee beschrijft. Het activatiesignaal zou dan goed bij je moeten binnenkomen. Laat hem wel sowieso minimaaleen uur aanstaan. 

Het werkt!! Bedankt voor alle moeite!