Als ik een alles in een abonnement neem kan ik dan ook nog digitenne nemen voor op de camping en wat zijn de kosten daarvan
In het kort :Â
Als je bij KPN een abonnement afneemt op Interactieve TV en Internet, dan kun je voor 5 euro per maand  extra een tweede (en derde) ontvanger erbij huren.Â
Dit kan zowel een interactieve TV- ontvanger zijn als een Digitenne-ontvanger.Â
Je kunt die extra ontvanger dan ook weer maandelijks opzeggen, bv na het campingseizoen.
Â
En wat uitgebreider:Â
Op het moment dat je internet en tv bij KPN afneemt, kan je er een Digitenne ontvanger bij nemen. Afhankelijk van je pakket en de interactieve tv-ontvangers die je al in gebruik hebt, betaal je niks extra's of € 5,00 extra per maand voor de huur van de Digitenne ontvanger.
Stel je hebt internet en tv met 2 HD tv-ontvangers. Een 3e (Digitenne) ontvanger zou in dat geval € 5,00 per maand kosten.
Stel je hebt internet en tv met 1 HD tv-ontvanger in gebruik. Een 2e (Digitenne) ontvanger zou in dat geval geen extra kosten met zich meebrengen (omdat je recht hebt op 2 tv-ontvangers zonder kosten.
Indien je nu 2 HD tv-ontvangers inclusief in je pakket hebt zitten, kan je er dus een 3e bij aanvragen met kosten. Je kan ook een van de 2 omruilen voor Digitenne, zodat je geen extra kosten krijgt.
Â
Â
Bedankt voor het antwoord het is mij heel duidelijk.volgend jaar naar KPN.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.