Skip to main content

Geachte,

KPN wil dat ik de digitenne retour stuurt, maar dat is iets wat KPN zelf bepaalt. Ik wil het gewoon behouden KPN en NIET terugsturen.

Gr. Henny

Geachte,

KPN wil dat ik de digitenne retour stuurt, maar dat is iets wat KPN zelf bepaalt. Ik wil het gewoon behouden KPN en NIET terugsturen.

Gr. Henny

Hallo @Contiricon , als je het apparaat niet zelf gekocht hebt, heb je het in bruikleen gekregen en bij einde abo dient deze weer retour gestuurd te worden, dat kan gratis.

Indien niet binnen een bepaalde termijn retour KPN krijg je van KPN de vervangingswaarde gefactureerd voor een apparaat waar je zonder bijbehorend abo niets mee kunt.

 


Het is geen einde abo JanD, ik had al digitenne en heb sinds 01-11 nu ook itv van KPN. Ik wil de digitenne juist niet kwijt, hij is voor de camping snap je. Normaal kan je bellen maar nu wordt je steeds naar die vragen en oplossingen menuus gestuurd, waar dit niet bij staat.


Hallo @Contiricon ,

Het is zeker mogelijk om Digitenne te behouden naast itv. Sterker nog : Dan betaal je nog maar 5 euro per maand voor jouw ontvanger. 

Je kunt dit zelf aangeven via Mijn KPN. Maar vanwege de onduidelijkheid tussen jou en KPN adviseer ik jou om even met KPN te bellen. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in  : Ik wil een medewerker spreken.)

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Â