Skip to main content

Op maandag 29 april 2021 heb ik in de winkel Rotterdam Alexandrium mijn KPN compleet uitgebreid met Digitenne als extra gebruik voor op de camping. Administratief liep dat niet helemaal lekker. Na twee telefoontjes met KPN, is dit nu naar volle tevredenheid opgelost. Maar door meerdere mutaties in het systeem, ben ik nu in het bezit van drie kastjes (Digitenne ontvangers). Eentje mee gekregen in de winkel en twee via Post.NL. Aanstaande woensdag 7 april wordt dit geactiveerd. Ik vraag me dan af “welke van de drie” Inmiddels is er een uit de originele verpakking, de andere twee nog niet en die zou ik dus terug willen sturen. De uitgepakte activeren lijkt me dan logisch. Zal hier geen code invullen, maar zou wel graag even contact willen hebben met iemand, die dit kan regelen en oplossen?

Bij voorbaat dank

Hallo @Farmertree ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gebruik uiteraard het CAS-ID nummer van de ontvanger welke al uitgepakt is. 
 

Ga pas iets terugsturen als één ontvanger werkt. Dit kun je ook gewoon thuis in Rotterdam uittesten. 
 

Sluit jouw ontvanger aan en laat de ontvanger een uur aanstaan. Dan kan de abonnementsstatus in het menu springen van nee naar ja. 


Hallo Noordzee Expert,

Een zeer snelle reactie, dank hiervoor!

Gegevens zijn ingevuld

mvg


Graag gedaan. :thumbsup_tone4:

Heb je inmiddels jouw Digitenne-ontvanger al aangesloten? Wil je dan eens (na een uurtje) kijken of de abonnementsstatus al op JA is gesprongen? 

 

 


Helaas kan dit aanstaande vrijdag pas proberen, dan zijn we weer even op de camping. Het weer laat het nu helaas afweten. Thuis in Hoek van Holland is er geen ontvangst met Digitenne, al eerder geprobeerd.

Je hoort vrijdag het vervolg. Bedankt voor je moeite en nog een heel fijn Pasen!


Vrolijk Pasen @Farmertree ! :hatching_chick::chicken:

Zo gauw er duidelijk is welke van jouw drie ontvangers werkt, dan pas de andere twee terugsturen naar KPN. 

Je kunt dan die twee ontvangers in een eigen doos stoppen en het onderstaande retouradres gebruiken.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Zie Terugsturen apparatuur KPN voor meer info

Bewaar wel goed het verzendbewijs wat je krijgt bij het Post_NL-inleverpunt. 

 


Ha @Farmertree, welkom! Verwarring alom! Ik zie dat de ontvanger 7 april actief wordt. Dan kan ik ook pas zien welke er geactiveerd is. Ik laat het je dan nog even weten! Zou mooi zijn als we degene die jij in je profiel hebt gezet, kunnen activeren natuurlijk. We hebben de 7e nog even contact. Ik werk dan in de avond, dus dan zie je een berichtje van me tegemoet!


Hallo Marcia,

Super dat je dit voor me gaat controleren, wacht op je berichtje!

met vriendelijke groet 


Beste Marcia,

vervolg:

Zet alle casnummers wel even in de persoonlijke opmerkingen. Hoor dan wel welke het is: 1, 2, of 3

 


Even ter aanvulling,

1 is het casnummer van de open gemaakte doos

2 en 3 zitten nog in de originele verpakking


Marcia,

Enorm bedankt voor je moeite, zag vanmorgen dat de uitbreiding Digitenne beschikbaar was, moest vanmorgen toch op de camping zijn voor werkzaamheden. Contact opgenomen met KPN, die hebben gelijk het casnummer omgezet naar die van de geopende doos. Voor de twee in originele verpakking, wordt een retourdoos verzonden. Inmiddels getest en werkt naar behoren. Dus opgelost.

Nogmaals dank en een prettige dienst,

Farmertree


Wat fijn dat het al geregeld is! Jij bedankt dat je het nog even liet weten. Veel plezier ervan!


Zojuist aangeboden bij Post.nl, als retourzending. De twee ongeopende Digitenne ontvangers. Bij deze is dit Topic dus afgesloten!

Noordzee en Marcia, hartstikke bedankt,

Farmertree


Aanbeveling:

de Administratieve Organisatie van KPN is hard toe aan een optimalisatie. Gisteren lagen er in de brievenbus twee brieven met drie etiketten om drie Digitenne ontvangers te retourneren.  Lees dit topic terug, want die zijn al geretourneerd en betroffen er twee. Een schriftelijke reactie op de foutjes en dat ik aan mijn verplichtingen heb voldaan, zou ik ik ten zeerste op prijs stellen?

m.v.g,

Farmertree

 


Hallo @Farmertree, goed dat je het meldt! Ik maak een notitie bij je gegevens dat je het teruggestuurd hebt. Het is mogelijk dat je nog twee herinneringen ontvangt. Bij dezen de schriftelijke bevestiging dat je die mag negeren. Het advies is wel om je verzendbewijs nog even te bewaren, maar ik ga er vanuit dat het verder in orde komt hoor! Excuses voor de verwarring!


Beste Marcia,

Bedankt voor je reactie, hoop dat je notitie leidt tot een juiste afhandeling.

groetjes,

Farmertree