Skip to main content

Ik heb sinds kort glasvezel.Ik heb drie Digitenne kastjes waarvan ik er twee mogelijk wil gaan opzeggen.. Wat betekent dit voor mijn abonnement en maandelijkse kosten.

Het tweede en derde Digitenne-kastje kost 5 euro per maand. 

Als je twee kastjes opzegt, gaat je abonnement dan met 10 euro per maand omlaag. 


Als je interactieve TV hebt via KPN kun je jouw overblijvende Digitenne-ontvanger mogelijk ook koppelen aan jouw abonnement. Dan betaal je 5 euro per maand voor een Digitenne ontvanger (maandelijks opzegbaar). 
 

Een los abonnement op Digitenne kost 17 euro per maand. Waarschijnlijk betaal je nu 27 euro per maand voor drie ontvangers. 


Beste @Kikisan, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt 🙂. Is het opzeggen inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten! Mocht je willen dat ik met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? 


Hartelijk dank voor de reacties. Ik heb inmiddels besloten de digitenne kastjes te behouden. De TV aansluiting van de glasvezel is is bij mij wat ingewikkeld en wilde overgaan naar een alleen internet abonnement maar dat kan niet binnen het contract. Dus ik zit er een klein jaar aan vast. Een stugge manier van omgaan met abonnees.Â