Skip to main content

Ik heb daarstraks gebeld naar de KPN, want ik wil ipv 3 Digitenne aansluitingen er 2. Word er me meegedeeld dat als ik 2 Digitenne aansluitingen wil ik meer moet betalen nl. 18 euro voor het Digitenne abonnement. Op mijn vraag als er iemand 2 Digitenne aansluitingen wil, dat deze beter er 3 kan bestellen omdat dit goedkoper is werd dit bevestigd. Vind dit heel vreemd.

Hallo @tsnijder ,

Ik vraag me af of je goed bent voorgelicht. 

Als je een abonnement hebt op interactieve TV van KPN, dan betaal je 5 euro per maand voor een extra Digitenne ontvanger. En als je twee Digitenne-ontvangers wilt, dan betaal je bv 10  euro per maand extra etc….

Heb je een Digitenne-only abonnement ? Dan betaal je 18 euro per maand voor de eerste ontvanger. Een extra ontvanger is dan ook 5 euro. Dus 23 euro voor twee ontvangers en 28 euro voor drie ontvangers. 

 

Inhoud basispakket Digitenne-only)

  • 1 TV aansluiting (HD-TV-ontvanger)
  • 30 TV-zenders in HD-kwaliteit + 28 radiozenders
    Meer informatie

KPN_Digitenne400x250.jpeg

Extra TV's aansluiten

Ontvang Digitenne op maximaal 2 extra TV's

KPN_Digitenne400x250.jpeg
  Extra HD TV-ontvanger

+ € 5,00 per stuk /mnd

Uitbreiding zenderpakket

espnlogoblacktransparent.png

Sportpakket (ESPN2)
*Maandelijks opzegbaar+ € 9,99 /mnd

Meer informatie

 

 


Dat vermoeden heb ik ook. Ik zal maar weer eens contact met ze opnemen misschien dat ik dan een andere medewerker krijgt.


Na opnieuw bellen is het naar tevredenheid opgelost. Het kastje moet teruggestuurd worden en de abonnement word met 5 euro verlaagd.