Skip to main content

Ik heb de digitene al opgezegd en is retour met eigen doos na kpn in Den Haag 

 

nu krijg ik een betaling die ik moet betalen 17 euro die ga ik niet betalen heb alles netjes terug gestuurd 

 

Dhr . V.Bergmann

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Had je al een bevestiging ontvangen van de opzegging? 
 

Want anders sta je nog gewoon inde administratie. 
 

Het retouradres is trouwens in Alphen aan den Rijn  en niet in Den Hag. 


Had je al een bevestiging ontvangen van de opzegging? 
 

Want anders sta je nog gewoon inde administratie. 
 

Het retouradres is trouwens in Alphen aan den Rijn  en niet in Den Hag. 

Nou stond bij kpn dat ik het na Den Haag moest sturen en niet ns Alphen aan den Rijn en als het niet niet de goede adres was gaat het toch weer retour na mijn adres  en nee heb geen bevestiging ontvangen van de opzegging 


Vul even jouw forumprofiel aan met oa klantnummer en de adresgegevens, Dan kan een moderator e.e.a. bekijken. 

 


Hoi @vidar2019, welkom bij ons op het forum. Had je het Digitenne abonnement eerst opgezegd en daarna teruggestuurd, of heb je het teruggestuurd om het op die manier op te zeggen? Het abonnement moet altijd eerst opgezegd worden, waarna het pas teruggestuurd hoeft te worden. Met de gegevens die ik nu op je forumprofiel zie staan kan ik geen abonnementen (zowel niet actief als beëindigd) vinden. Zou je voor me kunnen kijken of die gegevens kloppen en waar nodig aanpassen? Ook kan je daar je klantnummer aan toevoegen, zodat ik het daarop kan zoeken. Ik hoor het graag van als je dat gedaan hebt.


@vidar2019 Heb je de extra gevraagde gegevens al gevuld in jouw profiel? 


Ik zie de gegevens nog niet staan @vidar2019, als ik je hier nog bij kan helpen hoor ik het graag van je, dan kijken we samen verder.