Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds maandag 19 juli een digitenne abonnement, maar als ik die heb aangesloten aan de tv en alle instructies gevolgd heb, staat er in het menu dat ik geen abonnement heb. Maar ik betaal wel gewoon per maand de huur. Dus ik zou graag een oplossing willen, zodat ik ‘gewoon’ alle zenders kan gaan kijken. En niet alleen NPO 1, 2 en 3.

Alvast bedankt voor de reacties!

Laat 'm minimaal een uur op NPO 1 staan. Dan zouden de gegevens geladen moeten worden. Dat gaat ook via de ether. Voor alle decoders komt het in cycli langs.

Af en toe via het menu, dus niet zappen, checken of abonnementsstatus al op Ja staat. Bij mij duurde het onlangs 45 minuten voordat ie op Ja stond na inladen zenders op nieuwe ontvanger.


@PeterG Bedankt voor je reactie.

Deze optie heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar toch blijft er staan dat ik geen abonnement heb.


Goedemorgen @Bartdg88, welkom! Dit klinkt inderdaad niet helemaal OK. Zie je ook een foutmelding op het scherm? Zou je verder je  forumprofiel willen invullen? Dan kan ik eens een kijkje nemen.


@Erik_ Bedankt voor je reactie. Ik heb het ondertussen opgelost.

Ik heb bij mijn bestelling per ongeluk 2 digitenne kastjes ontvangen. Na contact met de klantenservice is 1 kastje gedeactiveerd. Waarschijnlijk heb ik het verkeerde kastje aangesloten aan de tv. Na het omwisselen doet het abonnement het nu wel.

Bedankt voor het meedenken.


@Bartdg88 

Heb je de ontvanger nu minimaal een uur aan laten staan? 

Want dan kan de abonnementsstatus in het menu op van nee op ja springen.

Dat voorkomt dat je binnenkort wederom problemen hebt met de commerciele zenders. 

 

Dus : 

Staat de abonnementsstatus inmiddels op ja?