Skip to main content

Digitenne afstandsbediening kapot. Vorig jaar al tijdens de vakantie. Nu gaan we bijna weer en bedenken ons dat we dus geen afstandsbediening hebben.  

Hallo @Marijevz1986 ,

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe. 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt. 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Er is momenteel een wachttijd van vijf dagen op het forum. Dus je bent zo een week verder voordat je er eentje hebt ontvangen van een moderator.

Heb je de afstandsbediening nu snel nodig? 

Bestel die dan zelf via deze website:

 https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1218296/afstandsbediening-voor-de-digitenne-ontvanger/?soPos=530

 

 


Forum profiel aangevuld. 

Via de link is hij 10 euro klopt dit?


Ja, dat klopt. Maar dan heb je die na één of twee dagen in huis. 


Hoi @Marijevz1986, welkom bij ons op het forum. Als je op vakantie gaat met je Digitenne ontvanger is het wel handig als je een werkende afstandsbediening hebt inderdaad!

Heb je inmiddels eentje aangevraagd via de link die Noordzee gaf, of nog niet? Als je er al een hebt aangevraagd hoef ik er geen meer op te sturen, en als je nog niet hebt aangevraagd juist wel. Als je dat kunt laten weten weet ik of ik nog iets moet doen.


Heb er al 1 besteld. En het werkt weer dus we kunnen gewoon tv kijken. Wel fijn met dit weer 🙈


Gelukkig maar. Fijne vakantie verder! 


Dat is goed om te lezen, met dit weer is er inderdaad niet veel meer te doen dan dat.

Geniet van je vakantie! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.