Skip to main content

Hoi,

Voor thuis heb ik een Hussel 100/10mbit pakket met iTV (en entertainment natuurlijk 😉). Bij de tweede tv ontvanger krijg je standaard het opnemen pakket erbij.

Eigenlijk zou ik als tweede tv ontvanger een Digitenne ontvanger willen. Als ik dit zou doen gaat er €5 af voor de iTV ontvanger en komt dit er weer bij voor Digitenne. Ook ben ik dan verplicht om te gaan betalen voor opnemen à €5. Waarom biedt KPN niet een keuze uit wat voor tweede ontvanger je wilt, iTV of Digitenne? Scheelt ook weer in je binnenhuisbekabeling.

Of is dit wel gewoon mogelijk?

 

Groet,

 

Richard

Hallo @Ricchh ,

Helaas krijg je alleen een gratis opnemenpakket bij minimaal twee interactieve TV-ontvangers. 
 

Bij de combinatie van één Interactieve TV en één Digitenne geeft KPN helaas geen gratis opnemenpakket. 
 


Hoi @Ricchh en bedankt voor je berichtje :)

Ik zie dat @Noordzee je vraag reeds heeft beantwoord en ik kan daar verder eigenlijk niks meer aan toevoegen. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent en mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


@JanZ_ 

 

Ik snap de uitleg van @Noordzee, maar waarom biedt KPN niet gewoon de keuze in wat voor tweede ontvanger je wilt? Je mag dan wel niet kunnen opnemen op een Digitenne ontvanger, maar op je eerste ontvanger en in de iTV app heb je wel wat aan het opnemen.

Of zorg ervoor dat de insteekkaart weer te verkrijgen is. Er zijn ondertussen al jaren TV's op de markt die DVB-T2 ondersteunen. Dan is een klant niet verplicht om huur te betalen voor een extra ontvanger. Hier lees ik zoveel klachten over, op het forum.


Ik ben het helemaal met je eens, maar ik kan helaas het beleid van KPN niet veranderen. 
 

Wat betreft de insteekkaart: Daar blijft mijn hoop op gevestigd. KPN heeft nooit uitgesloten dat deze kaart er ooit gaat komen. Een paar jaar geleden was dat nog niet zo realistisch, maar nu zijn er steeds meer TV’s geschikt voor een insteekkaart. Afwachten maar…...


Of zorg ervoor dat de insteekkaart weer te verkrijgen is. Er zijn ondertussen al jaren TV's op de markt die DVB-T2 ondersteunen. Dan is een klant niet verplicht om huur te betalen voor een extra ontvanger.

Ook voor de CI+ module zal je € 5 huur gaan betalen. Je krijgt er tenslotte ook hetzelfde aanbod voor als met de ontvanger. In de oude situatie betaalde men voor een module ook al net zo veel huur als voor een ontvanger.