Skip to main content
Antwoord

Digitenne antenne ook buiten te plaatsen

• February 22, 2020
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Hallo kan ik mijn digitenne ontvanger voor binnen ook buiten gebruiken ivm het weer ?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Hallo2020, ik gok dat jij een Funke V5 antenne zult gebruiken en zoals @PeterG aangeeft, is die spatwaterdicht :slight_smile:

Je kunt er een speciale montageset voor bestellen, daarmee kun je hem goed aan de muur bevestigen en hem helemaal waterdicht maken zodat hij het meest slechte weer goed aankan :muscle_tone2:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 22, 2020

De v5 antenne is spatwaterdicht en kan buiten blijven. De ontvanger en je televisietoestel zou ik niet buiten laten als je geen tv (buiten) kijkt. Beiden kunnen niet tegen regen i.i.g.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Hi @Hallo2020, ik gok dat jij een Funke V5 antenne zult gebruiken en zoals @PeterG aangeeft, is die spatwaterdicht :slight_smile:

Je kunt er een speciale montageset voor bestellen, daarmee kun je hem goed aan de muur bevestigen en hem helemaal waterdicht maken zodat hij het meest slechte weer goed aankan :muscle_tone2:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is :relaxed:  Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!