Ik lees veel over stukkende antenne.
nu is onze ook stuk kunt u mij vertellen hoe ik een nieuwe kan ontvangen.
met vriendelijk groet Elly
Kunnen jullie mijn ook een nieuwe sturen , snoer doormidden, aangezien het ook een oudje is ,
Ik lees veel over stukkende antenne.
nu is onze ook stuk kunt u mij vertellen hoe ik een nieuwe kan ontvangen.
met vriendelijk groet Elly
Kunnen jullie mijn ook een nieuwe sturen , snoer doormidden, aangezien het ook een oudje is ,
Heb je jouw forumprofiel al volledig gevuld?
Ja had ik al
Maar zou het mogelijk zijn , als ik een antenne krijg deze naar een werk adres te versturen?
Ik heb de moderator een seintje gegeven. In principe wordt het verstuurd naar het bij KPN bekende adres. Is dat een groot probleem?
Eigenlijk wel, omstandigheden meer kan ik niet zeggen
Zet dan dat adres in het veld opmerkingen. Desnoods Alleen met postcode en huisnummer.
Gedaan , bedankt voor de service
Noordzee, bedankt voor het signaleren en reageren!
Super
Super
Lisa, kan jij zien of hij al uitgeleverd is, ik heb namelijk nog niets ontvangen
Lisa werkt nu niet. Is de post al geweest vandaag?
Ja de post is al geweest ,
Misschien kan een collega even kijken.
Nog 2 dagen zonder tv
hopelijk komt hij nog
Zo kunnen we controleren of het logistieke proces goed gaat. Je krijgt dan namelijk een SMS over de voortgang.
Voorlopig lijkt het er namelijk op dat het niet gelukt is.
Tel nummer toegevoegd
Heb je op bewaren gedrukt,
Staat bij opmerkinge
Okidoki. Gelukt. Poging 2. Ik hoop dat het nu goed gaat. Als het goed is krijg je een SMS’je.
Gekregen, houd dat in dat hij vandaag verstuurd wordt
Helemaal zeker weten doe ik dat niet. Maar dat is wel gebruikelijk
Nou hij gaat lekker, zaterdag aangevraagd
Helaas. We kwamen er gisteren achter dat er de afgelopen week een hoop dingen fout zijn gelopen met logistieke opdrachten. We zijn nu druk bezig dat te herstellen.
Excuus voor het ongemak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.