Skip to main content

Ik lees veel over stukkende antenne.

nu is onze ook stuk kunt u mij vertellen hoe ik een nieuwe kan ontvangen.

met vriendelijk groet Elly 

Kunnen jullie mijn ook een nieuwe sturen , snoer doormidden, aangezien het ook een oudje is , 

Kunnen jullie mijn ook een nieuwe sturen , snoer doormidden, aangezien het ook een oudje is , 


@J.K.O 

Heb je jouw forumprofiel al volledig gevuld? 


Ja had ik al


Maar zou het mogelijk zijn , als ik een antenne krijg deze naar een werk adres te versturen?


Ik heb de moderator een seintje gegeven. In principe wordt het verstuurd naar het bij KPN bekende adres. Is dat een groot probleem? 


Eigenlijk wel, omstandigheden meer kan ik niet zeggen 


Zet dan dat adres in het veld opmerkingen. Desnoods Alleen met postcode en huisnummer. 


Gedaan , bedankt voor de service :wink:


@J.K.O Ik heb een nieuwe antenne naar het gewenste adres gestuurd! Je ontvangt de antenne binnen 3 werkdagen. 
Noordzee, bedankt voor het signaleren en reageren!:blush:


@J.K.O Ik heb een nieuwe antenne naar het gewenste adres gestuurd! Je ontvangt de antenne binnen 3 werkdagen. 
Noordzee, bedankt voor het signaleren en reageren!:blush:

Super


@J.K.O Ik heb een nieuwe antenne naar het gewenste adres gestuurd! Je ontvangt de antenne binnen 3 werkdagen. 
Noordzee, bedankt voor het signaleren en reageren!:blush:

Super

Lisa, kan jij zien of hij al uitgeleverd is, ik heb namelijk nog niets ontvangen


Lisa werkt nu niet. Is de post al geweest vandaag?

 


Ja de post is al geweest , 


@Lisa  werkt morgenavond weer, dan kan ze kijken of het bij KPN goedgegaan is. 

Misschien kan een collega even kijken. 

 


Nog 2 dagen zonder tv 😂😂

hopelijk komt hij nog


@Erwin_  heb jij tijd om even te kijken in de administratie? 


@J.K.O : Ik heb geen mobiel nummer van jou. Kun je die in je profiel zetten en mij een seintje geven?

Zo kunnen we controleren of het logistieke proces goed gaat. Je krijgt dan namelijk een SMS over de voortgang.

Voorlopig lijkt het er namelijk op dat het niet gelukt is.


Tel nummer toegevoegd


Heb je op bewaren gedrukt, @J.K.O . Ik zie nog geen mobiel nummer in je profiel :-)


Staat bij opmerkinge


Okidoki. Gelukt. Poging 2. Ik hoop dat het nu goed gaat. Als het goed is krijg je een SMS’je.


Gekregen, houd dat in dat hij vandaag verstuurd wordt


Helemaal zeker weten doe ik dat niet. Maar dat is wel gebruikelijk


Nou hij gaat lekker, zaterdag aangevraagd


Helaas. We kwamen er gisteren achter dat er de afgelopen week een hoop dingen fout zijn gelopen met logistieke opdrachten. We zijn nu druk bezig dat te herstellen.

Excuus voor het ongemak.