Skip to main content

Mijn digitenne antenne die buiten op het dak van mijn caravan staat werkt niet meer.. melding geen signaal.

De blauwe ring bij de aansluiting brandt wel.

Moeten er meer lampje branden, kan ik resetten of wordt het een nieuwe?

Welkom op het forum @KC2020 ! De blauwe ring bij de aansluiting, is dat een lampje dat in de antenne ingebouwd zit? 


klopt! het staat mij bij dat er ook nog een langwerpig lampje brandde als dat zo is, dan doet het apparaat het niet meer?


Gaat het om de bij het abonnement meegeleverde antenne? In dat geval zou ik een nieuwe vragen via een moderator. Als er (iemand met) een andere antenne in de buurt is, zou je die kunnen proberen om uit te sluiten dat het aan iets anders ligt dan de eigen antenne. 


ga ik doen!


@KC2020 

Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne ? 

Een moderator wil jou graag een nieuwe antenne opsturen als jouw oude niet meer werkt. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnumme? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

 


Hoi @KC2020, welkom hier. 

Helemaal geen signaal meer dus. Klinkt alsof deze er mee opgehouden is. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


gedaan!


@KC2020 

Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne ? 

 


Bedankt, een nieuwe antenne is onderweg. 🙂 Ik hoor graag hoe deze werkt. 


Vanmorgen keurig een pakketje met daarin de antenne en speciaal voor buiten een coax-kabel!

Super geregeld!

Nu nog plaatsen, dat wordt ws over twee weken, wanneer ik weer op de camping ben 

kan niet wachten :-)

 


Mooi zo, succes met het installeren.👍


Ik ook niet. 🙂 Ben benieuwd naar jouw bevindingen. 


Je kan 'm thuis natuurlijk al uitproberen. Want ik mag toch aannemen dat je de ontvanger (+ afst.bed.) niet in de caravan laat liggen :expressionless: . Die moet wel (met enige regelmaat) gebruikt worden om actief te blijven. Bovendien kan ie dan ook niet gejat.


Vanmorgen keurig een pakketje met daarin de antenne en speciaal voor buiten een coax-kabel!

Super geregeld!

Nu nog plaatsen, dat wordt ws over twee weken, wanneer ik weer op de camping ben 

kan niet wachten :-)

 

Mogelijk heb je al eerder de kans om het uit te testen? 

De kans is aanwezig dat je dan alleen nog de NPO-zenders ziet. Als dat het geval is, dan moet jouw ontvanger weer vanaf afstand geactiveerd worden. Dat activeren kan ook via het forum.