Skip to main content

De antenne is soms aan en geeft 100% signaal om zo nu en dan plotseling uit te vallen.

lampje brandt altijd

door de body van de antenne iets in te drukken werkt het weer even goed

Na uitwisselen met een antenne van mijn tweede aansluiting heb ik weer gewoon 100% en geen probleem (heb alleen de antenne en niet het aansluit snoer omgeruild)

Hoi @De Schaffelaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit soms gebeurd. Het lijkt er op dat jouw antenne toe is aan vervanging. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel? Dan stuur ik een nieuwe antenne toe. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!


Bedankt voor de info 

Volgens mij staan mijn gegevens al in mijn profiel. Ik zie zo niet wat er nog mist .

 


Bedankt voor de info 

Volgens mij staan mijn gegevens al in mijn profiel. Ik zie zo niet wat er nog mist .

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe antenne toegestuurd. Laat je mij weten of deze antenne het probleem blijvend verhelpt?


@De Schaffelaar 

Heb je nu weer goede ontvangst? 


@De Schaffelaar

Heb je nu weer goede ontvangst? 

Ja prima 


Wat goed om te lezen dat het probleem verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!