Hallo
Sinds vorig jaar al bezig om aan te geven mijn digitenne te behouden, gebeld, gemaild, links gebruikt maar het lukt maar niet. KPN maakt het niet gemakkelijk.
Wil graag gebeld worden hierover, hoe krijg je in godsnaam contact met KPN?????
Hallo
Sinds vorig jaar al bezig om aan te geven mijn digitenne te behouden, gebeld, gemaild, links gebruikt maar het lukt maar niet. KPN maakt het niet gemakkelijk.
Wil graag gebeld worden hierover, hoe krijg je in godsnaam contact met KPN?????
Hoi
Dat is merkwaardig. Heb je al geprobeerd om jouw oude ontvanger om te wisselen via deze tool :
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen/servicetool.htm
Op zich is contact opnemen met KPN helemaal niet moeilijk. Het simpelste is zelf bellen met 0800 -0402, maar je kunt vaak ook (en beter) worden geholpen hier op het forum.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Hoi
Heb je de ontvanger nu al kunnen omruilen via de link uit mijn eerste reactie?
Zou je anders het Forum profiel willen aanvullen met naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is
Hey
Hey
Toch niet? Laat het dan weten, we staan hier voor je klaar om te helpen :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.