Skip to main content

Hallo

 

Sinds vorig jaar al bezig om aan te geven mijn digitenne te behouden, gebeld, gemaild, links gebruikt maar het lukt maar niet. KPN maakt het niet gemakkelijk. 

Wil graag gebeld worden hierover, hoe krijg je in godsnaam contact met KPN?????

 

Hoi @Hzetje ,

Dat is merkwaardig. Heb je al geprobeerd om jouw oude ontvanger om te wisselen via deze tool : 

 https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen/servicetool.htm

Op zich is contact opnemen met KPN helemaal niet moeilijk. Het simpelste is zelf bellen met 0800 -0402, maar je kunt vaak ook (en beter) worden geholpen hier op het forum. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Hoi @Hzetje, welkom op het KPN forum. Uiteraard is het mogelijk om Digitenne aan te houden. Heb je deze tijdelijk van ons in bruikleen gekregen? Omdat je even zonder diensten zat? Of maak je nog gebruik van de oude tuner? Die kun je omruilen via de tool die Noordzee je aanreikt 🙂 Hoor graag van je! 


@Hzetje

Heb je de ontvanger nu al kunnen omruilen via de link uit mijn eerste reactie? 

Zou je anders het Forum profiel  willen aanvullen met naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is


Hey @Hzetje, heb je onze post nog gelezen? We helpen je graag. Laat het hier weten :) 


Hey @Hzetje, het is hier al een tijdje stil. Ik vermoed dat het probleem al is verholpen. Mooizo!

Toch niet? Laat het dan weten, we staan hier voor je klaar om te helpen :)  


Reageer