Skip to main content

hallo

ik heb sins kort digitenne in mijn camper maar nu gaat ie de stalling in kan ik mijn abonnement ook tijdelijk stop zetten.of is dit niet mogelijk.hoor graag van u .vriendelijke groet Rudie tho bockholtt 

Hallo @greenteam311 ,

Heb je een los Digitenne-abonnement van 18 euro per maand? 

Dan kun je jouw abonnement na 12 maanden (tijdelijk) stopzetten rekeninghoudend met een opzegtermijn van 1 maand. Je moet dan wel alles terugsturen naar KPN en dan jezelf in het komende voorjaar opnieuw aanmelden. Dan betaal je activatiekosten en ga je weer een jaarabonnement aan. Kortom : Het tijdelijk stopzetten heeft niet heel veel nut. 

 

Heb je aanvullend abonnement van 5 euro per maand bovenop een abonnement op Interactieve TV van KPN? 

Dan kun je na een maand al opzeggen waarbij je ook rekening moet houden met een opzegtermijn van 1 maand. Volgend voorjaar kun je het aanvullende abonnement dan weer aanzetten. Zowel het uitzetten als het aanzetten gaat eenvoudig via Mijn KPN. Hou er wel rekening mee dat je spullen (Digitenne-apparatuur)  moet terugsturen na het tijdelijk uitzetten.   


Reageer