Skip to main content

Mijn vraag: ik gebruik digitenne van april tot oktober waarom moet ik voor een heel jaar betalen? Ik betaal 7 maanden voor niks! Omdat het seizoen gebonden is, in het begin kon het wel en ging prima en nu kan het schijnbaar niet meer? Ik vind het onzin om 7 x 18,00 te betalen omdat kon dit ziet als een abonnement? Vreemd.... graag verneem ik van u,

Met vriendelijke groet Joop Kraa. 

Hallo @Joop Kraa ,

Ik begrijp jouw grieven en ik snap dat het wat zuur is. 

Wat je zou kunnen doen is om (als je nu inmiddels minimaal een jaar abonnee bent) het abonnement nu op te zeggen en dan per april 2021 weer jouw abonnement activeren. Je betaalt dan wel 25 euro activatiekosten, maar dat is goedkoper dan 7 maanden lang 18 euro betalen. Nadeel is wel dat je jouw apparatuur moet terug sturen bij het stopzetten van jouw abonnement. Hou ook rekening met een opzegtermijn van een maand. 

Maar verder zit je er dan vanaf het voorjaar 2021 wel weer voor een jaar aan vast. Kortom : Je kunt deze truc eens in de twee jaar uithalen als je elke zomer Digitenne wilt kijken. 

Meer info : https://digitenne.kpn.com


Hi Joop, welkom hier. 

Hallo @Joop Kraa ,

Ik begrijp jouw grieven en ik snap dat het wat zuur is. 

Wat je zou kunnen doen is om (als je nu inmiddels minimaal een jaar abonnee bent) het abonnement nu op te zeggen en dan per april 2021 weer jouw abonnement activeren. Je betaalt dan wel 25 euro activatiekosten, maar dat is goedkoper dan 7 maanden lang 18 euro betalen. Nadeel is wel dat je jouw apparatuur moet terug sturen bij het stopzetten van jouw abonnement. Hou ook rekening met een opzegtermijn van een maand. 

Maar verder zit je er dan vanaf het voorjaar 2021 wel weer voor een jaar aan vast. Kortom : Je kunt deze truc eens in de twee jaar uithalen als je elke zomer Digitenne wilt kijken. 

Meer info : https://digitenne.kpn.com

Ik hou het kort en sluit me hierbij aan. :point_up_2:


Als je thuis KPN ITV hebt kun je een digitennetuner op maandbasis huren.


Als je thuis KPN ITV hebt kun je een digitennetuner op maandbasis huren.

Maar dan zijn de maandelijkse kosten geen 18 euro per maand, dus vermoedelijk is Joop Kraa Digitenne-only-klant bij KPN. 


Alternatief is om een dvb-t2 ontvanger te kopen voor een paar tientjes en dan kan je gratis naar npo1, 2 en 3 kijken en de lokale televisie. Als dat voor jou genoeg is heeft @Noordzee goede suggesties voor ontvangers.


Hi Joop, welkom hier. 

Hallo @Joop Kraa ,

Ik begrijp jouw grieven en ik snap dat het wat zuur is. 

Wat je zou kunnen doen is om (als je nu inmiddels minimaal een jaar abonnee bent) het abonnement nu op te zeggen en dan per april 2021 weer jouw abonnement activeren. Je betaalt dan wel 25 euro activatiekosten, maar dat is goedkoper dan 7 maanden lang 18 euro betalen. Nadeel is wel dat je jouw apparatuur moet terug sturen bij het stopzetten van jouw abonnement. Hou ook rekening met een opzegtermijn van een maand. 

Maar verder zit je er dan vanaf het voorjaar 2021 wel weer voor een jaar aan vast. Kortom : Je kunt deze truc eens in de twee jaar uithalen als je elke zomer Digitenne wilt kijken. 

Meer info : https://digitenne.kpn.com

Ik hou het kort en sluit me hierbij aan. :point_up_2:

@Joop Kraa 

Heb je inmiddels Digitenne opgezegd? 

Zien we jou in april 2021 weer terug als klant? 


Nee nog niet! Ik snap ook niet waarom je geen seizoen tv digitenne kunt krijgen zoals voorheen! Is toch zonde van je geld en KPN wordt er rijk van! Als er zo duizenden mensen zijn, ik vind het een beetje oplichterij je betaald voor iets waar je geen gebruik van maakt!


Wat hierin fijn zou zijn is als klanten die bijvoorbeeld minimaal 6 maanden Digitenne afnemen het andere half jaar het kastje thuis mogen bewaren. Geen extra kosten voor KPN bij retourneren en geen extra kosten voor de klant.

 

Maar is tv via een Chromecast streamen geen optie?


Nou, nou. Oplichterij is ook weer zo'n groot woord. 

Maar is tv via een Chromecast streamen geen optie?

 Dit. Of eventueel een losse tuner kopen waarmee je de gratis zenders kunt ontvangen. Afhankelijk van wat je precies wilt kijken natuurlijk. 


Op de camping zelf helemaal geen ontvangst, dus zit eigenlijk wel vast aan digitenne.

Bedankt voor het meedenken groet Joop


Op de camping zelf helemaal geen ontvangst, dus zit eigenlijk wel vast aan digitenne.

Bedankt voor het meedenken groet Joop

Graag gedaan uiteraard. 


Op de camping zelf helemaal geen ontvangst, dus zit eigenlijk wel vast aan digitenne.

Bedankt voor het meedenken groet Joop

Graag gedaan! :thumbsup_tone2:

En ja, het is fijn dat Digitenne bestaat in Nederland.Â