Skip to main content

digitenne CVBS signaal werkt niet meer (HDMI signaal werkt wel)

Op de gele stekker geen beeld

Op de rode en witte stekker een hoop gekraak.

 

Hallo @Dolfus ,

Dan lijkt het erop dat het kabeltje vervangen moet worden. 

Die kabel kun je b.v. bestellen via deze internetpagina : https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

Let er wel op dat je het juiste kabeltje bestelt. Er is een kabel voor de ZXV 7200 en een andere kabel voor de RBX2800.

 


Dank voor de reactie.

Ik heb diverse kabels, zelfs een originele kpn kabel, geprobeerd en ook op een ander toestel.

Het resultaat is negatief. Helaas.


HDMI signaal werkt wel

Ergo, je gebruikt HDMI. Wat doe je dan met het CVBS signaal?


Ik heb digitenne nodig voor een PC aansluiting en dat gaat niet met een HDMI vandaar.

Als het CVBS niet werkt heb ik er niks aan.


OK, dan wordt het vast een omwisseling van jouw Digitenne-ontvanger. Dat gaat een moderator voor jou regelen.


Ik denk dat dat inderdaad het beste is.

Ik hoor het wel.

In iedergeval bedankt.


Hoi @Dolfus! Ik heb natuurlijk even meegelezen en ben in actie gesprongen. Ik zag dat je profiel al ingevuld was dus ben direct bezig gegaan. Je hebt zojuist een SMS gekregen met hierin details over de omruiling van je digitenne. LET OP!!! Bij de omruiling moet je de antenne NIET mee terugsturen. Die moet je aansluiten op je nieuwe digitenne ontvanger.

Kom je hier verder zo uit?


Fijn om te horen.

Goed opgelost.

Vraagje. Ik stop de ontvanger en de voeding in een doos.

Moet de afstandsbediening ook mee terug?

 

 


Nee, die moet je houden. 

 


Oké. Komt helemaal goed.

Dank voor de snelle respons.


OK, dan wordt het vast een omwisseling van jouw Digitenne-ontvanger. Dat gaat een moderator voor jou regelen.

@Dolfus 

Heb je inmiddels de ontvanger omgewisseld? 

Heb je nu weer goed beeld en geluid via de CVBS-aansluiting?  

 


eerste SMS ontvangen 

Ik wacht nog op SMSbericht dat het apparaat beschikbaar is op het servicepunt.


Ik heb een bericht gestuurd zojuist naar ons logistiek centrum. Volgens mijn gegevens had het pakket gisteren bezorgd moeten worden, maar duik ik verder de logistieke bestelling in kan ik het pakket niet (meer) zien. Ik hou je op de hoogte! Mocht je in de tussentijd nog bericht krijgen dat het pakket voor je klaar ligt, laat het mij ook even weten. Alvast bedankt!


@Nico_ 

Kun je anders aangeven naar welk servicepunt het gestuurd is? Want dan kan @Dolfus daar even langs gaan voor de omwisseling. 

 


@Nico_

Kun je anders aangeven naar welk servicepunt het gestuurd is? Want dan kan @Dolfus daar even langs gaan voor de omwisseling. 

 

Heb ik al bij @Dolfus aangegeven :grinning:


Ok, top:punch_tone4:

Nou @Dolfus , dan zou ik daar vanmiddag of morgen gewoon even langslopen met jouw huidige ontvanger. Grote kans dat de nieuwe ontvanger daar gewoon voor jou klaar ligt. 

 


Net even langs geweest op genoemd adres.

Het ligt er nog niet.

Het is erg druk, ik wacht gewoon nogeven af.

 

 


OK, dan wordt het vast een omwisseling van jouw Digitenne-ontvanger. Dat gaat een moderator voor jou regelen.

@Dolfus

Heb je inmiddels de ontvanger omgewisseld? 

Heb je nu weer goed beeld en geluid via de CVBS-aansluiting?  

 


  • Goed bericht.
    Apparaat zxv7200 opgehaald en getest.
    Kreeg meteen een software update en het bleek gelukkig reeds geactiveerd.
    Alles werkt perfect.
    Bedankt voor alles.

  •  

     

    Nico_

     6 dagen geleden

    Ah super om te lezen! Dankje voor de terugkoppeling.

    Heel graag gedaan