Skip to main content

Ik wil ook met Digitenne aan de slag en sta op het punt om 2 ontvangers te bestellen. Ik vroeg me af of er dan automatisch 2 antennes worden meegeleverd?

Ik sta op het punt om 2 digitenne ontvangers te bestellen. Op MijnKPN zie ik ook een doe het zelf pakket staan voor de antenne aansluiting, maar ik kan niet vinden wat er in het pakket zit. Kan iemand daar iets over zeggen?

Daarnaast ben ik benieuwd of ik voor 2 ontvangers 2 pakketten moet bestellen.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Het is een compleet pakket. Dus met antenne. Of dat een buitenantenne is weet ik niet. Wellicht heeft u die wel nodig. Met het nieuwe systeem is het ontvangen wel wat moeilijker geworden. Vanwaar de keuze voor digitenne als ik zo vrij mag zijn?


En gouda heeft een DVB-T zendmast, op (of naast ?) de schouwburg, niet met veel vermogen maar toch :

appl.agentschaptelecom.nl/dav/cgi-bin/dav.cgi?action=input_submit&kanaal=Alle&vhf_uhf=UHF&provincie=Zuid-Holland

Hier staat gouda niet bij, vreemd genoeg :

https://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html


Bedankt voor de reacties.

De digitenne is alleen voor gebruik op de camping. We zijn vaak in Zuid Limburg en volgens KPN is er goed ontvangst op de plek waar we staan.

Ik had ook nog een vraag gepost over het “antenne doe het zelf pakket” dat je voor 6,95 kan kopen. Er wordt helaas niet uitgelegd waarom/wanneer ik dat nodig heb.

 


De digitenne is alleen voor gebruik op de camping.

O ja, dat kan natuurlijk ook cq is wel logisch.

Ik had ook nog een vraag gepost over het “antenne doe het zelf pakket” dat je voor 6,95 kan kopen. Er wordt helaas niet uitgelegd waarom/wanneer ik dat nodig heb.

Dat is op voorhand niet te zeggen, buitenantenne is altijd beter.

Gewoon proberen en dan verder zien.

We zijn vaak in Zuid Limburg

A, dan rondvragen bij anderen die het al gebruiken.


Hoi @Rien uit Gouda welkom op het forum! Ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt over je opties met digitenne! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!