Skip to main content

Na vele pogingen om een goede digitenne ontvangst te ktijgen [nieuwe kabels. sprietantenne, omnidirectionele antenne] kosten; 160 euro, blijft de ontvangst waardeloos. hij springt van 100 naar 0. het is een ergernis. En bellen erover helpt ook niet. Maar wel lekker betalen voor een wanproduct.

Laat de klant maar leeglopen met klagen en niets doen. Koos van Seters.

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Goedemorgen @Koos van Seters en welkom hier op het KPN forum. 

 

Uiteraard gaan we er alles aan doen om dit probleem voor je te lossen dus goed dat je dit kenbaar maakt. Heeft Digitenne in het verleden wel goed gewerkt op het adres waar je je nu bevindt? Ik kijk graag eens met je mee en wil je daarom vragen om je forumprofiel in te vullen. Kun je me een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan (dat kan door hier in dit topic een bericht te plaatsen)? Alvast bedankt!


Hallo @Koos van Seters ,

Ik heb het idee dat jij last hebt van een externe storingsbron. Zet de antenne een de ontvanger niet in de buurt van bv een modem, LED-lamp, DAB-radio of buiten thermometer. 

 

Probeer dan eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

 

 


Dankjewel voor deze toevoeging @Noordzee :) Hopelijk zorgt dit ervoor dat @Koos van Seters straks weer goed gebruik kan maken van Digitenne! Laat je het ons weten Koos?


Hallo @Koos van Seters Ik neem aan dat je een ZXV7200 ontvanger hebt?


De prblemen zijn inmiddels opgelost met een nieuwe ontvanger en een hdmi kabel, snelle service van KPN, Dank daarvoor.


Goed om te lezen dat de problemen zijn verholpen @Koos van Seters en bedankt ook voor de terugkoppeling 🙂 Ik ga dit topic nu sluiten maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!


Reageer