Skip to main content
Beantwoord

digitenne dubbel abonnement en na opzegging nu helemaal niets meer

• June 21, 2020
  • 31 reacties
  • 431 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2020

Hoi @nieuwk ,

Wat betreft de ontvanger met het CAS-ID wat eindigt op 714-5:

a/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstelingen.

b/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

c/ Zet de antenne op een mooie hoge plek en draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Laat de ontvanger dan minimaal  een uur aanstaan op NPO 1. 

• Auteur
  • Topper
  • July 5, 2020

Hoi @nieuwk ,

Wat betreft de ontvanger met het CAS-ID wat eindigt op 714-5:

a/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstelingen.

b/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

c/ Zet de antenne op een mooie hoge plek en draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Laat de ontvanger dan minimaal  een uur aanstaan op NPO 1. 

Dat heb ik inmiddels al een paar keer gedaan, maar werkt niet omdat ze volgens mij nog steeds niet nummer 714-5 hebben toegevoegd. Ze gaven twee weken terug al aan om 1 nummer toe te voegen en op de rest terug te komen. Dat ene nummer toevoegen was eerst ook fout gedaan, maar hebben ze later gecorrigeerd, op jouw advies hebben ze toen ook nog nieuwe antennes toegestuurd, die inderdaad beter functioneren dan de 15 jaar oude exemplaren, maar op de rest van het verhaal heb ik geen reactie meer gehad. Het ruim een jaar lang betalen voor 5 ontvangers terwijl ik grotendeels maar 1 tot 3 ontvangers heb kunnen gebruiken en Foxsport een jaar lang niet. Nu op dit moment betaal ik voor 3 en heb ik nog altijd maar 2 ontvangers die ik kan gebruiken.

De niet meer te gebruiken insteekkaart moet nog vervangen worden door 714-5 en deze moet nog geactiveerd worden en een tegemoetkoming voor de ellende van het afgelopen jaar en het teveel betaalde zou ze natuurlijk sieren.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2020

@nieuwk 

Zorg dat de ontvanger nu aan blijft staan. Gisteren heeft een moderator een activatie verstuurd. Ik vraag nu @Lisa om een nieuwe activatie voor de ontvanger met CAS-ID 714-5 op het eind. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 5, 2020

@nieuwk Ik heb het betreffende CAS-nummer opnieuw toegevoegd aan je klantprofiel en een nieuw activatiesignaal gegeven. Als je de activatie een zetje geeft door handmatig zenders te zoeken en vervolgens de ontvanger op NPO1 te zetten, zoals Noordzee beschrijft, dan heb je binnen één uur weer beeld.  

• Auteur
  • Topper
  • July 5, 2020

Top, deze werkt nu gelukkig uiteindelijk ook.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2020

Ah fijn @nieuwk 👍,

Mooi dat jullie door de nieuwe antennes nu wel goede ontvangst hebben op alle zenders! 

Het heeft even wat voeten in aarde gehad, Maar het is gelukt. (In goede samenwerking met Alex, Vikash en Lisa) En graag gedaan natuurlijk….😎