Skip to main content

Hallo ik heb last van foutcode E033-0 bij mijn digitenne ik heb alles al geprobeerd maar het helpt niet

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Jermain87 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hoi @Jermain87 Welkom op ons Forum! Om het Forum overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Noordzee en ik gaan je helpen bij het terugkrijgen van beeld. Zou je mij kunnen voorzien van het CAS-ID dat onderop het kastje staat? Deze vind je terug op de onderkant van het kastje. 

Als je dit hebt ingevuld, wil jet het dan hier laten weten? Dan activeer ik het kastje en legt Noordzee stap 2 uit. 
we horen graag van je! 


@Jermain87 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


@Jermain87 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer