Skip to main content

Hallo,

Heb sinds vanavond code E033-0. Wie kan me helpen?

Gr. Hans

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Hans Bijlsma 

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Het CAS nummer staat al in mijn profiel


@Hans Bijlsma

Dan is het nu tijd voor stap 2: 

Wil je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 25.
     

Zet de ontvanger op CNN (niet zappen) en wacht tot er beeld is. Dat kan tot een uur duren na de activatie door een moderator. 
 

Zodra er beeld is, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

 


@Hans Bijlsma Welkom terug hier! bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het CAS-ID zojuist voorzien van een activatiesignaal. Ik ga ervan uit dat wanneer je ‘stap 2’ van Noordzee doorloopt je binnen no-time weer beeld hebt. Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. :blush:


Bedankt Noordzee en Lisa. Alles werkt weer!!

Gr. Hans


Wat fijn ! En graag gedaan natuurlijk. :thumbsup_tone4:

 


Reageer