Skip to main content

Geen digitenne maar wel het hele jaar betaald

Admin: titel aangepast

Hoi @Albertus05 welkom op het KPN forum. Hier vind je veel deskundigen die je voor uiteenlopende vragen / problemen kunt aanspreken. Waarmee kan de KPN Community je precies helpen? Geef zo exact mogelijk aan waar je tegenaan loopt en hoe we dat kunnen oplossen. Welke apparatuur gebruik je? Krijg je een foutcode te zien? Heb je al wat handelingen geprobeerd om het te verbeteren? We horen graag van je :)


Ik heb digitenne genomen voor op de camping en gebruik  deze maar twee maanden per jaar ,maar ik betaal wel het hele jaar Ik ben nu weer op de camping en tot mijn verbazing was ik afgesloten ,en had alleen 1,2,3.Ik vind dat als ik hier voor betaal dat zij mij niet mogen afsluiten.misschien heb ik wel tien maanden geen digitenne gehad terwijl ik wel hiervoor betaalde .Ik vind dat niet netjes 

A de Haas


Hey @Albertus05, dank voor je bericht. Nu snap ik beter waar je vraag overgaat :)

Ik heb digitenne genomen voor op de camping en gebruik  deze maar twee maanden per jaar ,maar ik betaal wel het hele jaar

Heb je ook Internet en TV thuis van KPN? Dan kun je op de camping gebruik maken van iTV online op je mobiele telefoon of tablet in de hele EU! Ook een bijkomend voordeel, als je een programma  of serie opneemt kun je die ook met iTV Online bekijken, zelfs een groot aanbod On Demand is met iTV Online beschikbaar en het kost je niks extra's. Het zit allemaal bij je abonnement inbegrepen. 

Waar je wel rekening mee moet houden is dat online tv-kijken data nodig heeft. Een plek waar je verbonden bent op wifi is dan wel erg handig. 

Ik ben nu weer op de camping en tot mijn verbazing was ik afgesloten ,en had alleen 1,2,3.Ik vind dat als ik hier voor betaal dat zij mij niet mogen afsluiten.misschien heb ik wel tien maanden geen digitenne gehad terwijl ik wel hiervoor betaalde .Ik vind dat niet netjes 

Ahah! Wanneer je een tijdje je Digitenne niet gebruikt wordt de tuner in een winterslaap gebracht. De ontvanger mist dan bepaalde updates en kan daarom niet alle zenders weergeven. Ik kan jouw Digitenne ontvanger weer een kickstart geven, daarvoor heb ik wel het CAS-id nodig. Wil je jouw gegevens: Naam contractant, postcode + huisnummer en CAS-id aanvullen in je forumprofiel? Dan kan ik aan de slag :)

Laat hier een reactie achter als je dat hebt gedaan :)

 

 


Hallo @Albertus05 ,

Wil je jouw gegevens: Naam contractant, postcode + huisnummer en CAS-id aanvullen in je forumprofiel? 

 


Hey @Albertus05, is het al via een ander weg gelukt om Digitenne te activeren? Ik ga er vanuit dat het met wat hulp van onze klantenservice is opgelost 🙂 Hierbij sluit ik het topic.

Mocht je toch nog geen beeld hebben, of misschien nog een andere vraag willen stellen, dan horen we het graag! Laat hieronder dan gerust een reactie achter :)  


Reageer