Skip to main content

Goedenavond,

Wij hebben sinds enkele weken twee Digitenne ontvangers die het bij installatie meteen goed deden. Ontvanger beneden werkt gewoon. Ontvanger twee geeft vandaag foutcode E033-0 met alleen ontvangst op NL 1,2 en 3.

 

Ik heb begrepen dat ik hier het CAS nummer moet melden:  4637-763-228-9

Kan iemand een handje helpen?

Alvast bedankt

Wanda Zwart

 

Hoi @Wanny ,

De oplossing daarvoor gaat in twee stappen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hoi Noordzee,

 

Gevraagde gegevens zijn opgeslagen in het profiel als het goed is.

Vriendelijke groeten

Wanda

 


Hoi Noordzee,

 

Ik heb contact gehad met de klantenservice over een storing in onze 4g router. Hij heeft meteen onze digitenne geactiveerd . Mbv jouw uitleg op een andere pagina hebben we nu weer ontvangst. Dus bedankt voor je heldere uitleg op die andere pagina :)

 

Groeten Wanda


Graag gedaan Wanda, fijn dat je nu weer beeld hebt.👍


@Wanny Welkom hier! Ik lees dat het probleem ondertussen al is opgelost, mede dankzij Noordzee. Dankjewel Noordzee (vroege vogel:bird: ) voor je duidelijke uitleg. 
Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen of een vraag hebben, weet dat je van dan van harte welkom bent op ons Forum. :smile:  


Hallo, ik heb een foutmelding E033-0 in beeld (digitenne). Kanaal 1-2-3 doen het wel gewoon. Hoop dat iemand mij kan helpen 

 

alvast bedankt 

 


@Kayshia Bedankt voor je bericht en voor het alvast invullen van het CAS-ID. Ik heb een activatiesignaal gestuurd. In dit topic over Digitenne foutcode E033-0] staat bij stap 3 uitgelegd wat je kunt doen om het activatiesignaal een zetje in de rug te geven. Tip voor de volgende keer. Je kunt het beste altijd een eigen topic aanmaken zodat jouw storing of vraag sneller gezien wordt door een moderator of superuser. 

Laat je in dat verzameltopic even weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? 


Reageer