Skip to main content

Goedenavond, We hebben een half jaar de digitenne niet gebruikt. We gebruiken hem altijd op de boot. We hadden nooit problemen. Nu geeft hij foutcode E033-0.

Meerdere dingen geprobeerd. Opnieuw laten zoeken.  Antenne richten. Niets helpt. 

Geen signaal en ook geen 1,2 en 3.

Kan iemand me helpen? Het forumformulier is ingevuld met CAS nummer. 

Groet,

Sandra

NPO 1, 2 en 3 zou je wel moeten hebben. 

Zet de ontvanger op CNN om het her activering signaal te krijgen. Dit kan tot 45 minuten duren. 

Zie ook

Dank je wel. Normaal kregen we inderdaad wel 1 2 en 3. Maar nu niets. 

Ik heb CNN gevonden en ga afwachten.

Is de ontvanger wel ingesteld voor/in de regio waar ie nu is???

Is de ontvanger wel ingesteld voor/in de regio waar ie nu is???

Ja ik heb hem op de goede regio ingesteld. Na een hele tijd wachten is er nog niets gebeurt. Ik ga morgen er maar weer naar kijken. 

Eerst opnieuw zenders laten zoeken. NPO 1, 2 en 3 moeten het namelijk wel doen!

Gebruik 'uitgebreid zoeken'. Niet op regio.

Daarna op CNN (30). 

Een digitenne ontvanger verliest na 6 weken niet gebruiken de abonnement gegevens. Alleen in cnn zit de heractivering. Dat lukt niet altijd, dan moet je bellen. En 'm alsnog op cnn aan laten staan. 

@SandraVerwoerd 

Ben je al wat verder?

De eerste stap is inderdaad dat je ontvangst moet hebben op de NPO-zenders. Daarna zullen de overige zenders het dan ook wel weer gaan doen. 

Probeer dit eens:

1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.

2/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

4/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Heb je nu wel beeld op NPO 1? Laat de ontvanger dan eens een uurtje aanstaan. De TV kan eventueel uitgezet worden. Als het goed is, werkt alles dan een uurtje later weer. 

Meer informatie:

@SandraVerwoerd 

Ben je al wat verder?

De eerste stap is inderdaad dat je ontvangst moet hebben op de NPO-zenders. Daarna zullen de overige zenders het dan ook wel weer gaan doen. 

Probeer dit eens:

1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.

2/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

4/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Heb je nu wel beeld op NPO 1? Laat de ontvanger dan eens een uurtje aanstaan. De TV kan eventueel uitgezet worden. Als het goed is, werkt alles dan een uurtje later weer. 

Meer informatie:

Nog niet gelukt. Maar ik ga zo eerst weer richten met de antenne. Maat vast bedankt voor de info.

Eerst opnieuw zenders laten zoeken. NPO 1, 2 en 3 moeten het namelijk wel doen!

Gebruik 'uitgebreid zoeken'. Niet op regio.

Daarna op CNN (30). 

Een digitenne ontvanger verliest na 6 weken niet gebruiken de abonnement gegevens. Alleen in cnn zit de heractivering. Dat lukt niet altijd, dan moet je bellen. En 'm alsnog op cnn aan laten staan. 

We gaan zo weer aan de slag. Bedankt voor de aanvullende info

@PeterG en ​@Noordzee het is gelukt. Dank jullie wel 

Graag gedaan! 👍🏼

Maar hoe heb je het opgelost? 

(Het is trouwens een flink windje vandaag voor op de boot!) 

Reageer