Goedemiddag ,kan de vrije zenders wel ontvangen maar de andere overige zenders niet !
Goedemiddag ,kan de vrije zenders wel ontvangen maar de andere overige zenders niet !
Hallo
Dan kan ik je ontvanger (op afstand) weer even een zetje geven. Daarna werkt de truck van
zal het even nakijken
Heb het ingevuld ,als u nog iets zou willen weten hoor ik het graag
Het leuke is dat
Maar als Nadia binnenkort de activatie heeft verstuurd, dan kun je dit uitvoeren:
Wil je dan het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken
Hey
Klopt,
Heb het Cas-id in mijn profiel staan
Top, dan na de activatie door
Ik heb mijn deel gedaan. Zou je de instructie van
Mijn man heeft het meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet
Nu eerst alleen handmatig zoeken op kanaal 28.
Dan de ontvanger op CNN laten staan. Het kan dan rustig 45 minuten duren voordat de activatie wordt opgepikt.
Gaan we proberen
Heb je inmiddels beeld op CNN? Dan weer uitgebreid zenders zoeken.
Ben helaas nu niet thuis , hou je op de hoogte
OK
Ben helaas nu niet thuis , hou je op de hoogte
Hebben jullie al beeld op alke zenders ?
Hey
Helaas nog niet geprobeerd.
Als wij het weer opnieuw hebben geprobeerd laat ik je het weten.
Mogen we aannemen dat de problemen nu opgelost zijn?
Nee helaas daar hebben we ook nog geen tijd voor gehad .
De kans is aanwezig dat het probleem nu nog niet opgelost is. Je moet de activatie direct uitvoeren na de verzending van het activatiesignaal. We zijn inmiddels 16 dagen verder.
Het is handig als je je hier weer meldt op het moment dat jullie tijd hebben.
Eens met wat
Goedemorgen , krijg een telefoon onze dochter heeft geen beeld . Omdat het abonnement nog niet is geactiveerd ? Hoe kan dat ? Ze had gewoon beeld ! Wij hebben 2 digitenne’s. Volgende week ga ik voor de laatste keer een poging doen ! Zo als je weet heb ik er al enige tijd ingestoken , volgens mij is het digitenne kastje niet goed . Mocht het volgende week niet lukken (laat het je weten ivm met activatie op afstand) . Dan zit ik er over te denken om het abonnement op te zeggen . En over te gaan op canal digitaal waar wij nog nooit geen problemen mee hebben gehad .
Haar kastje is pas ook al vervangen .
Goedemorgen,
Goedemorgen , krijg een telefoon onze dochter heeft geen beeld . Omdat het abonnement nog niet is geactiveerd ? Hoe kan dat ? Ze had gewoon beeld ! Wij hebben 2 digitenne’s.
Ik neem aan dat de tuner op jouw naam staat. Gekoppeld aan je Digitenne abonnement. Klopt dat? Dan kan ik eenvoudig op afstand het signaal laten heractiveren. Daarvoor heb ik alleen het CAS-id nodig, zo gedaan.
Weet dat jij hebt geprobeerd te helpen , het heeft ons veel tijd en frustratie gekost . En nog . We hebben drukke werkzaamheden . Zal het haar vragen . Maar had begrepen dat de activering bepaalde tijd geldig is .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.