Skip to main content
Heb alle instructies gevolgd, maar blijf alleen NPO 1,2 en 3 ontvangen. Graag even kijken naar mijn Cas Number (zie persoonlijke opmerkingen). Dank.
Is opgelost via de chat.
Goedenavond @Hendriks J, welkom op het KPN forum. Als je die foutcode ziet is het door ons ook vrij eenvoudig te verhelpen. Je abonnementsgegevens zijn dan nog niet correct bij ons verwerkt in het systeem. Fijn dat het al is opgelost door een collega van de chat. Bedankt voor de terugkoppeling! 🙂
Beste wij huren 3 Digitenne HD kastjes 2 werken er al enige tijd prima maar bij de laatste die ik nu probeer op te starten blijft hij hardnekkig foutcode EO17 -O aangeven tv staat al ruim 1 uur aan op npo 1 maar tot op heden geen resultaat Help aub
Hallo Elda, ik zie dat je in een ander topic al bericht hebt ontvangen van Vikash, als het goed is heb je via de klantenservice het probleem opgelost. Als dat niet zo is, horen we het graag 🙂
Ik krijg ook beide foutmeldingen (E017 en E015) bij gebruik van Digitenne. Ik word graag door jullie geholpen.
Geen probleem @Hoogdijk, welkom op het KPN forum. Ik help je. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens; postcode + huisnummer, naam contractant en het CAS-id nummer van je nieuwe Digitenne tuner.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. Ik hoor het graag 🙂

Reageer