Skip to main content

Hallo, vandaag even de digitenne los gekoppeld. Nu weer aangesloten, maar nu gaat hij niet meer aan. Hoe kan dit. Ik heb hem net pas. Men zei me dat je deze ook op de camping kunt gebruiken. Dan koppel je hem toch ook telkens los? Ik heb alles aangesloten zoals het moet. Maar hij reageert gewoon niet.Geen lampjes, nieuwe batterij, hij gaat gewoon niet aan.Hij kan toch niet nu al kapot zijn? 

Wat moet ik doen?

Hoi @Annemarie01 ,

Controleer even of de kabel van de ontvanger naar de voedingsadapter goed vast zit. Staat de aan/uit knop (linksachterop de ontvanger, zie plaatje ) aan? En de stekker uiteraard….
En de kabel van de ontvanger naar de TV : Druk die ook nog even goed aan….

 

 


Hi Annemarie, welkom op het forum. 

Het is inderdaad vreemd dat hij helemaal niets meer doen, lijkt toch dat het apparaat defect is. Je weet zeker dat de stroomkabel juist is aangesloten aan beide kanten en ook op een stopcontact waar stroom op zit? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


Gelijk gepost @Alex_P .

Ik ben benieuwd of de klant het kleine aan/uit-knopje in beeld heeft.


Gelijk gepost @Alex_P .

Ik ben benieuwd of de klant het kleine aan/uit-knopje in beeld heeft.

Ha, daar heb ik ook niet aan gedacht. Scherp! :smile:


Heej allemaal. Ik heb alles goed gecontroleerd. Mijn man ook. En natuurlijk heb ik het aan/uit knopje op aan staan. En nog steeds doet die het niet.


En heb mijn profiel aangevuld.

 


Tsjaa, dan is het apparaat kennelijk toch stuk. Gelukkig is het een huurtuner en wordt de ontvanger kosteloos omgeruild. Het zal mij niets verbazen als Alex dat dit weekend nog voor jullie regelt. 


Ik hoop het. Vindt het een klein beetje vervelend voor kpn. Ik heb hem net pas, heb al 2x ervoor moeten bellen. Wel altijd goed opgelost en nu is die alsnog stuk, denk ik?


Nou, wij vinden het vervelender voor jou. Ik ga een nieuwe voor je bestellen. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Mag ik eentje uitkiezen vlakbij je thuisadres? Of zit je nu ergens anders, op een camping?


Hoi, hoi, bedankt nog voor de reactie.Dank u zeer. Ik weet echt niet hoe dit zo is gekomen. Snap er niets van. Ik ga er altijd voorzichtig mee om. Doe maar bij een postnl punt in de buurt. Hartelijk bedankt voor de goede service. Krijg ik daar verder nog bericht van?


Geen dank. Ik heb het gestuurd naar de Primera, Van Nijvenheimstraat 48. Neem de oude ontvanger mee in een doosje zonder de antenne samen met een geldig ID-bewijs. Je kunt het morgen vanaf 15 uur omruilen daar. 

Laat je even weten of de nieuwe wel goed werkt?


Hoi @Annemarie01 ,

Werkt de nieuwe ontvanger wel goed? 


Hoi, hoi. Zojuist het nieuwe pakketje geinstalleerd. Werkt perfect! Alle zenders weer beschikbaar, top. Alex van KPN, hartelijk dank voor de snelle service. Heeft mij weer een lang telefoontje geschild. Goede en snelle service. Dankjewel. Gr. Annemarie


Fijn om te lezen! Je weet Noordzee en mij hier te vinden mocht het nodig zijn in de toekomst. :relaxed: