Goeie middag, mijn digitenne is geblokkeerd maar facturen zijn gewoon betaald. Iets aan de late kant maar ze zijn betaald, wilt u de blokkade verwijdeten?
Danl u,
Fats
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Goeie middag, mijn digitenne is geblokkeerd maar facturen zijn gewoon betaald. Iets aan de late kant maar ze zijn betaald, wilt u de blokkade verwijdeten?
Danl u,
Fats
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Danl u,
Fats
Hallo
Hallo
Is het gelukt om contact te leggen met 0800-0402? Zo niet, spreek vanaf morgen 8.00 in "Collections".
Zet ondertussen jouw ontvanger blijvend aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. Op die manier kan je ontvanger een nieuw activatiesignaal oppikken.
Lukt het niet via 0800-0402.
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Hi en welkom op ons forum
Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tips van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.