Skip to main content

Mijn tv in de caravan heeft een ingebouwde ontvanger(Satenne SATV22HD-PRO). Bij bestelling Digitenne pakket via “mijn KPN” heb ik dus geen digitale ontvanger nodig? Wel de insteek CI module? Hoe regel ik dat?

You probleem heeft te maken met de Noordzee, moet je altijd even in dit forum er bij vermelden als je een vraag hierover hebt. 

@Noordzee 


Helaas nu aan het werk. Vanavond heb ik er tijd voor. 

 


@P. R. T.

Helaas levert KPN geen modules voor Digitenne. Het zal dus écht met een losse ontvanger moeten. (je kunt met je tv nu wel het NPO pakket krijgen. Antenne met Power Inserter dan wel nodig.)

Heb je al Interactieve TV van KPN? Bestel dan Digitenne uitsluitend als extra ontvanger en uitsluitend via MijnKPN !! Je hebt dan één Digitenne-ontvanger voor € 5 en niet voor € 18 per maand.

Digitenne setje:

ontvanger, afstandsbediening en antenne

 


Hallo @P. R. T. ,

Aanvullend op het prima antwoord van @PeterG : 

KPN heeft aangegeven dat er in de toekomst mogelijk nog een keer een insteek CI Module komt. Alleen is er verder nu nog niets over te zeggen. Op dit moment is het (nog?) niet mogelijk.

Je kunt wellicht wel alvast kijken of je in jouw caravan ontvangst gaat krijgen op de NPO-zenders. Op dit moment zijn vier NPO-zenders en waarschijnlijk twee regionale zenders gratis te ontvangen.

Dus zet een antenne neer en kijk wat er mogelijk is. In de buitengebieden heb je vaak een buitenantenne nodig. 

 

 

En wat betreft de bestelling: 

 

Heb je geen interactieve TV via KPN? Dan kun je Digitenne bestellen via deze website :

 https://digitenne.kpn.com

Op deze website vind je ook nog wat meer info over Digitenne.