Skip to main content

Hoi,

Ik heb in mijn auto origineel een DVB-T2 met HEVC, nu ontvang ik alleen Ned1, 2, 3, TV West, RTV Utrecht en Rijnmond.

De overige kanalen zie ik ook staan, alleen staat er een slotje bij omdat deze betaald zijn, hoe kan ik deze kanalen ook beschikbaar maken.

Groetjes Roland

Dat kan niet. Je kunt deze zenders alleen maar ontvangen met een originele KPN-ontvanger. (Een ZTE of een Rebox) 

De door jou ontvangen zenders zijn de FTA-zenders (de vrije zenders). Ik vermoed dat je Omroep Zeeland ook nog kunt ontvangen. 
 

Als je interesse hebt in een betaald abonnement op Digitenne, kijk dan eens op www.digitenne.nl


Hi Roland, goede vraag. 

Huisvriend en expert op dit gebied @Noordzee maakt mijn werk weer overbodig. :grinning: Waarvoor dank!

Dat kan niet. Je kunt deze zenders alleen maar ontvangen met een originele KPN-ontvanger. (Een ZTE of een Rebox) 

De door jou ontvangen zenders zijn de FTA-zenders (de vrije zenders). Ik vermoed dat je Omroep Zeeland ook nog kunt ontvangen. 
 

Als je interesse hebt in een betaald abonnement op Digitenne, kijk dan eens op www.digitenne.nl

:point_up_2: Dit dus. 

Laat het me weten mocht je verder nog vragen hebben.