Skip to main content
Beantwoord

Digitenne kabel van kastje naar binnenantenne defect

• April 4, 2020
  • 12 reacties
  • 167 keer bekeken

Mijn kabel van mijn digitenne, de kabel van de ontvanger naar de binnenantenne is behoorlijk beschadigd/defect. Hij geeft daardoor geen signaal meer door. Hoe kan ik het beste aan een nieuw exemplaar komen?

Beste antwoord door Susan_

Hi @Corretje1, goedemiddag! Ik begrijp dat je een nieuwe antenne nodig hebt! Daar ben ik de moeilijkste niet in, dus ik heb er meteen eentje voor je aangevraagd. Deze ontvang je hopelijk ergens midden volgende week! Wil je het even laten weten als je hem ontvangen en geïnstalleerd hebt? En uiteraard of dat dan voor jou de oplossing is? :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2020

Hallo @Corretje1 ,

Dat zou wel eens kunnen uitdraaien op een nieuwe binnenantenne.  

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2020

En bij deze aangevuld. Hoe nu verder?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2020

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dit kan een paar dagen duren vanwege de drukte. 

Ik verwacht dat de moderator jou gratis een nieuwe binnenantenne stuurt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2020

Dat zou dan helemaal perfect zijn.

Ik wacht de komende dagen gewoon dus maar even af.

Het komt ook niet op een dag aan.

Wel dank voor de verbluffend snelle reactie op deze zaterdagavond.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 5, 2020

Hi @Corretje1, goedemiddag! Ik begrijp dat je een nieuwe antenne nodig hebt! Daar ben ik de moeilijkste niet in, dus ik heb er meteen eentje voor je aangevraagd. Deze ontvang je hopelijk ergens midden volgende week! Wil je het even laten weten als je hem ontvangen en geïnstalleerd hebt? En uiteraard of dat dan voor jou de oplossing is? :blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2020

Wat een ontzettend snelle reactie en service … zoiets verwacht je niet gauw meer in deze tijd. KPN … een 10 met een griffel! 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 6, 2020

@Corretje1, wat fijn om te horen en bedankt voor jouw mooie compliment :hugging: Dat doen ons zeker goed in deze tijden! We blijven ons best doen :relieved:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2020

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dit kan een paar dagen duren vanwege de drukte. 

Ik verwacht dat de moderator jou gratis een nieuwe binnenantenne stuurt. 

@Corretje1

Heb je met de nieuwe binnenantenne weer goed beeld? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2020

Binnenantenne met nieuwe kabel vandaag per brievenbuspost ontvangen. Ziet er goed uit. Overmorgen naar camping om e.e.a. te installeren, echter ik voorzie dan geen problemen. M.a.w. Kpn een goed stukje klantenbinding en daarmee een erg tevreden klant 👍👍👍

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 10, 2020

Super fijn om te lezen @Corretje1! Mocht er toch iets tegenzitten, dan weet je ons te vinden! :hugging:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2020

En weer een superstrak beeld op de camping. KPN hulde !

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 10, 2020

Fijn dat het zo snel in orde is gekomen. :thumbsup_tone2: En graag gedaan natuurlijk…