Skip to main content

Beste KPN,  

wij hebben een digitenne box die niet meer aan gaat. Alles is goed aangesloten. En hij gaat niet meer aan. Ik kan nergens terug vinden hoe ik deze om kan ruilen. 
groetje kelly

@Kellyjoosten 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Hoi Kelly. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw ontvanger defect is. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Helaas kan ik geen Digitenne abonnement terug vinden op dit adres. Het je het misschien op een andere adres aangevraagd of gaat het om een Interactieve tv-ontvanger? We horen graag van je!


@Kellyjoosten

Staat jouw abonnement op een ander adres ingeschreven? 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Kellyjoosten. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 


@Kellyjoosten 

Heb je inmiddels al een andere ontvanger?