Skip to main content

Goedemorgen, 

Pas geleden heb ik een digitenne abonnement aangevraagd voor gebruik op verschillende plaatsen zoals camping. Nu bleek dat ik al een digitenne abonnement had, waar ik niet van op de hoogte was. Ik heb jaren geleden digitenne gehad, maar dacht dat het allang was opgezegd omdat ik nu al jaren interactieve tv heb. Ik heb het oude abonnement opgezegd, maar nu moet ik het digitenne kastje terugsturen, die heb ik allang niet meer. Wat nu???

Ik hoor het graag z.s.m.

Groeten,

Deb9

Hoi @Deb9. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw Digitenne ontvanger kwijt bent. Ik help jou graag verder hierin. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan kan ik dit intern doorzetten naar onze logistieke afdeling. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!


Hoi Vikash,

 

Bedankt voor je reactie op mijn bericht, sorry dat ik nog niet gereageerd had. Ik heb kpn klantenservice gebeld, ze hebben genoteerd dat ik het kastje kwijt ben en geven het aan de desbetreffende afdeling door. Als het goed is ontvang ik geen brief meer thuis dat ik het kastje terug moet sturen, even afwachten nu..

Groetjes 

Deb9


Wat goed dat je het inmiddels hebt kunnen doorgeven. Als je toch nog een brief ontvangt, dan hoor ik dat graag van je!


Is goed, zal ik doen.

Groetjes 

Deb9


Beste Vikash,

 

Ik heb toch je hulp nodig. Ik krijg een herinnering via mijn mail dat ik het kastje / apparatuur terug moet sturen 🤦‍♀️ wat kan ik nog doen? Ik heb kpn gebeld, ze hebben een notitie gemaakt, nu krijg ik alsnog een mail.

Ik hoop dat je je helpen 🙏

Groetjes 

Deb9


Hoi @Deb9. Wat vervelend dat je toch nog een herinnering ontvangt hierover. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik het door aan mijn collega's van de logistieke afdeling.


Hoi @Deb9. Wat vervelend dat je toch nog een herinnering ontvangt hierover. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik het door aan mijn collega's van de logistieke afdeling.

Hoi Vikash,

Ik heb mijn gegevens wat je aangaf aangepast in mijn profiel. Bedankt dat je het door wilt geven, hopelijk gaat het dit keer goed.

Groetjes, 

Deb9


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden en je ontvangt geen boete. 


Dat is fijn om te horen. Dank je wel voor het doorgeven en bedankt voor je hulp en reactie.

Groetjes, 

Deb9


@Deb9 Graag gedaan!


Beste Vikash, 

Daar ben ik weer 😖 ik krijg zojuist weer een mail van kpn met "laatste herinnering apparatuur terugsturen "

Hoe kan dit?

ik zou het erg fijn vinden dit niet meer te ontvangen, omdat ik meerder keren contact heb gehad met kpn en met jou over het apparatuur dat ik al heel lang niet meer heb.

Ik hoor graag of dit opgelost kan worden, ik wil niet alsnog een boete ontvangen terwijl kpn wel op de hoogte is dat ik het apparatuur niet meer in bezit heb. 

Ik hoor het graag. 

Groetjes, 

Deb9


Wat vervelend dat je opnieuw een mail hierover hebt ontvangen. Je kan deze mail als niet verzonden beschouwen en je ontvangt krijgt geen boete. Ik zal het nog eens doorgeven aan de juiste afdeling. Onze excuses voor de verwarring. :disappointed_relieved:


Ok dank je.

Nu hopen dat dit de laatse mail was 🤞

Groetjes 

Deb9