Skip to main content

Beste,

ik vind het maar verwarrend, wel gratis,niet gratis!

ik betaal 84€ per maand dat is het enige wat duidelijk is!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Omruil van defect kastje is gratis.
Gebruik van een kastje is € 5 per maand per kastje.

Bij Alles in één Standaard en Premium heb je 2 “gratis” ontvangers. Dan kan 1 X ITV en 1 X Digitenne zijn OF 2 X ITV. Van af een 3de kastje betaal je € 5 per stuk per maand.

Bij Alles in één Instap heb je 1 “gratis” ontvanger. Dat kan alleen 1 X ITV zijn. Van af een 2de kastje (ITV of Digitenne) betaal je € 5 per stuk per maand.


Goedemorgen @Annavb, bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat het misschien soms wat onoverzichtelijk is wat betreft producten die in het abonnement inbegrepen zitten en welke niet. Het woordje 'gratis' is hierin niet geheel juist gekozen, maar het geeft aan dat je er niet extra voor hoeft te betalen bovenop je abonnementskosten. 

Op de specificatie van je factuur kan je precies vinden waarvoor je betaalt. Natuurlijk kijk ik ook graag het een en ander voor je na. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? 

Ik hoor graag van je!

 


@Annavb ik zie dat je jouw profiel hebt ingevuld, top! Ik heb even gekeken en ik zie dat je Alles-in-1 Instap hebt. Hierbij krijg je 1 ontvanger zonder kosten, in jouw geval is dat een HD tv-ontvanger. Het Digitenne abonnement zelf kost je niks, maar de 2e en 3e (extra) ontvangers huur je van ons voor € 5,00 per maand per stuk. Dit kan je terugvinden op de specificatie van de factuur.

Heb je hier nog vragen over verder?


Reageer