Skip to main content

Hallo heer/mevrouw,

 

We hebben meer dan een jaar de tv op zoldee niet gebruikt, maar hebben hier wel een Digitenne-abonnement voor.

Ik heb de tv meer dan een uur op NPO1 laten staan, fabrieksinstellingen teruggezet en de ontvanger meer dan een kwartier op RTL4 laten staan.

Helaas heeft niets geholpen en krijg ik alleen ontvangst op NPO1, 2 en 3 en bij de overige zenders krijg ik de foutmelding E-016-0.

Hoe krijg ik z.s.m. weer beeld op alle zenders? Ik heb het CAS-nummer aan m'n profiel toegevoegd.

Beste @meershoekc 

Ik heb een berichtje gestuurd naar een KPN moderator, als de activatie in gereedheid is, dan moet je de ontvanger een half uur aan laten staan voor de commerciële zenders. Zodat je die daarna ook kunt bekijken.


@meershoekc Welkom op het forum en bedankt voor het alvast invullen van je profiel! 

Ik heb de tv ontvanger een setje gegeven, zou je de stappen uit kunnen voeren zoals @Dennis Schreve ze omschrijft?


Bedankt voor de snelle (re)acties. Ik zal vanavond de beschreven stappen volgen en laat daarna weten of het gelukt is.  

 

Nog één aanvullend vraagje: "Maakt het nog uit op welke zender ik de ontvanger dat halfuur laat staan?"


Bedankt voor de snelle (re)acties. Ik zal vanavond de beschreven stappen volgen en laat daarna weten of het gelukt is.  

 

Nog één aanvullend vraagje: "Maakt het nog uit op welke zender ik de ontvanger dat halfuur laat staan?"

Zet de ontvanger maar gewoon op NPO 1 @meershoekc:wink:


Heren,

Bedankt voor jullie hulp! Ik heb weer toegang tot alle zenders (daar zal m'n kleindochter ook blij mee zijn). 

Groeten,.

C. Meershoek


Graag gedaan @meershoekc,

Wat fijn dat het weer werkt, veel plezier met Digitenne. Mocht er nog wat zijn, je weet ons te vinden. :wink: