Skip to main content

Goedemiddag, ik wilde digitenne bestellen. Nu geeft de bestelprocedure aan dat digitenne waarschijnlijk niet mogelijk is. Hoe hoog is deze kans? Vroeger is er namelijk wel digitenne geweest. Waarom zou dat nu niet meer kunnen dan?

Hallo @David00 ,

Ik het grootste gedeelte van Nederland kun je gewoon Digitenne kijken, eventueel met een buitenantenne. 

In welke plaats woon jij? Of beter: In welke plaats ga jij Digitenne gebruiken? 


Hallo @David00 ,

Ik het grootste gedeelte van Nederland kun je gewoon Digitenne kijken, eventueel met een buitenantenne. 

In welke plaats woon jij? Of beter: In welke plaats ga jij Digitenne gebruiken? 

Zeist.


Had het al aangevraagd. Vroeger werkte het namelijk ook. Waarom zou dat nu niet zo zijn.


OK @David00 , 

In Zeist is het gewoon mogelijk om Digitenne te ontvangen. Zelfs met een binnenantenne verwacht ik geen problemen. Mogelijk wel even kijken wat de beste plek wordt voor de binnenantenne. 

Dit kaartje hieronder is wel oud, maar nog steeds redelijk betrouwbaar. 

 

 


OK @David00 , 

In Zeist is het gewoon mogelijk om Digitenne te ontvangen. Zelfs met een binnenantenne verwacht ik geen problemen. Mogelijk wel even kijken wat de beste plek wordt voor de binnenantenne. 

Dit kaartje hieronder is wel oud, maar nog steeds redelijk betrouwbaar. 

 

 

Ik wou al zeggen, het lijkt me niet dat een gebied eerst wel, maar daarna niet meer gedekt wordt. Bedankt voor de kaart. Ik ga wachten tot het binnen is.


Heb vandaag de Digitenne van KPN binnen gehad. Het signaal is acceptabel. Op zolder, zodra ik de antenne in de nok plaats, is er meer ontvangst dan als ik hem buiten het zolderraam leg. Hierbij is er ontvangst op alle kanalen. Bij de slaapkamer is er, met open raam, op een paar kanalen na, signaal. Wat mij zo aantrekt aan Digitenne is de mogelijkheid op een mobiel signaal. In de meeste plaatsen heb je immers signaal. Ideaal dus voor op een camping, of zomerhuisje. Ik ben eigenlijk zeer tevreden over het Digitenne signaal in een regio waarvan de postcode check aangaf dat er mogelijk geen signaal zou zijn. KPN chapeau hiervoor. Het is even puzzelen maar je komt er wel.

 

een tevreden gebruiker.


Fijn! Met dank @Noordzee ook. :smile: