Skip to main content

Ik wil, naast onze internet en vaste telefoonaansluiting bij KPN digitenne aansluiting

Digitenne, zo schrijft KPN is OVERAL te gebruiken, behalve bij ons: op het ingevulde adres heeft u waarschijnlijk geen bereik


Wat heb ik voor alternatief?


Hoi @Wim Slag bij Nieuwpoort ,

 

In welke plaats wil jij Digitenne gebruiken? In Nieuwpoort zou het geen probleem mogen zijn. 

Op de meeste plaatsen in Nederland kun je gewoon Digitenne gebruiken, wel heb je vaak een buitenantenne nodig. Maar indien nodig , krijg je die van KPN. 

Om enige indruk te krijgen, dit is een (oud) dekkingskaartje van Digitenne. Het geeft nog steeds een redelijke indruk van de ontvangstmogelijkheden.

 

 

 

 

 


@Wim Slag bij Nieuwpoort 

In welke plaats wil jij Digitenne gebruiken? Dan kan ik jou nog eventueel een advies geven over de te gebruiken antenne. 


Beste @Wim Slag bij Nieuwpoort, welkom! Digitenne kan je inderdaad gemakkelijk overal mee naar toe nemen. Helaas is het wel zo dat op bepaalde plaatsen geen voldoende dekking is. Als je dit via de postcode check bekeken hebt, ben ik inderdaad bang dat we daar niets aan kunnen veranderen. Heb je niet de mogelijkheid om interactieve tv af te nemen? In dat geval zou je nog eens kunnen kijken naar televisie via de schotel. 


@Wim Slag bij Nieuwpoort 

In welke plaats wil jij Digitenne gebruiken? Dan kan ik jou nog eventueel een advies geven over de te gebruiken antenne. 

Als je een buitenantenne kunt plaatsen, kun je in bijna heel Nederland ontvangst krijgen.Â