Ik wil, naast onze internet en vaste telefoonaansluiting bij KPN digitenne aansluiting
Digitenne, zo schrijft KPN is OVERAL te gebruiken, behalve bij ons: op het ingevulde adres heeft u waarschijnlijk geen bereik
Wat heb ik voor alternatief?
Hoi
Â
In welke plaats wil jij Digitenne gebruiken? In Nieuwpoort zou het geen probleem mogen zijn.Â
Op de meeste plaatsen in Nederland kun je gewoon Digitenne gebruiken, wel heb je vaak een buitenantenne nodig. Maar indien nodig , krijg je die van KPN.Â
Om enige indruk te krijgen, dit is een (oud) dekkingskaartje van Digitenne. Het geeft nog steeds een redelijke indruk van de ontvangstmogelijkheden.
Â
Â
Â
Â
Â
In welke plaats wil jij Digitenne gebruiken? Dan kan ik jou nog eventueel een advies geven over de te gebruiken antenne.Â
Beste
In welke plaats wil jij Digitenne gebruiken? Dan kan ik jou nog eventueel een advies geven over de te gebruiken antenne.Â
Als je een buitenantenne kunt plaatsen, kun je in bijna heel Nederland ontvangst krijgen.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.