Skip to main content
Wij zijn bijna 5 jaar geleden verhuist binnen Drunen.



Op het vorige adres hadden wij beneden KPN (vast) en boven Digitenne



Op moment van verhuizen hadden wij de verhuisservice van KPN gebruikt en zijn wij overgegaan naar KPN compleet met onder en boven interactieve tv en speciale KPN stekkers (devolo set)

Alles is toen geregeld en aangesloten en verhuist door KPN dus top. Maar nu kwam ik er vd week achter dat wij nog betaalden voor digitenne op oud adres *** en dus vroeg ik hoe dit kon.

De reactie vanuit KPN was dat dit nooit opgezegd is. Mijn mening was dat KPN alles destijds heeft geregeld en dus oude had moeten opzeggen tijdens verhuizen (verhuisservice) of ons moeten laten weten dat wij zelf digitenne hadden moeten opzeggen. Ook vreemd dat KPN nooit meer iets heeft ondernomen aangezien naam en adres afwijken maar wel facturen blijven sturen vindt ik.



Tuurlijk stom van ons dat wij dit pas zien na al die jaren maar dit komt omdat er niks meer bij de omschrijving stond (in het begin digitenne) en wij dachten dat het kosten voor een van de mobiele abonnementen zou zijn.

Bellen heeft als resultaat dat het nu is stopgezet maar ik vindt dat wij betaald hebben al die tijd voor iets wat niet geleverd is en door KPN had moeten worden stopgezet bij verhuizen.

Ik heb gebeld maar kom niet verder en zou teruggebeld worden maar gebeurt ook niet.



Dit loopt dus nu al vanaf Juni 2015 is ongeveer 42 maanden betaald maar niets geleverd gekregen op nieuwe adres.



Heb al contact gehad en zou komen doordat wij met verhuizen een andere naam hebben aangenomen bij KPN?? Voor mij een waardeloos argument als wij zouden zijn gaan trouwen was dit ook gebeurd.

Tevens blijft KPN nalatig aangezien zij de verhuisservice (bijna) volledig hebben gedaan.

Een medewerker bood mij 3 maanden vergoeding aan en na 5 minuten 6 maanden waarmee KPN aangeeft dat het op een verkeerd spoor zit. Ik dien de klacht nu tevens via de consumentenbond in en zal bij geen fatsoenlijke oplossing juridisch advies in gaan winnen.

Als trouwe KPN klant vindt ik het onbehoorlijk handelen wat KPN doet op dit moment.



Tevens geeft mijn zakelijke KPN contact het volgende antwoord ;



Dat is inderdaad wel een raar verhaal, zelf heb ik ook 2 x interactieve tv maar ook nog een digitenne en die is altijd gratis geweest bij een KPN compleet abonnement.



Helaas is dit een consumenten product en kan ik er dus helemaal niks mee maar je kunt wel via www.kpn.com



Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste @Roel v Aarle, welkom! Wat ontzettend vervelend, dit 😞. Ik kan inderdaad zien dat je contact hebt gehad met onze klachtenafdeling. Zij hebben je een vergoeding van 6 maanden aangeboden. Dit is hoogst uitzonderlijk, normaliter vergoeden we maximaal 3 maanden. In onze algemene voorwaarden wordt ook vermeld dat je binnen 30 dagen contact op kunt nemen als er iets niet juist is. Dat betekent niet dat we de schuld bij jou leggen, maar wel de verantwoordelijkheid. Ik kan er helaas niets anders van maken dan de 6 maanden vergoeden die eerder zijn aangeboden. Mocht je daarmee alsnog akkoord gaan, dan horen we het graag van je.
Issue is door andere kpn collega opgelost obv 50/50 wat voor ons beter past bij de aard van de klacht.