Skip to main content

Ik heb KPN kompleet, 2 x HD ontvangers en 3 x Digitenne in huis, kan ik de draadloze aansluitset ( 3x)  gebruiken om mijn 3 digitenne ontvangers te koppelen aan mij router, via het stopkontakt, ( dit wel met netwerkkabel dus.

Hallo @Max44 ,

Nee, je kunt jouw Digitenne-ontvangers niet koppelen aan jouw router. Het gaat in ieder geval niet werken. De ethernetaansluiting achterop jouw Digitenne-ontvanger is niet in gebruik. 

Digitenne werkt alleen met een antenne. Digitenne is niet aan  te sluiten op internet. 


Hoe krijg ik dan het signaal van i-tv boven , op de kamer van mijn kinders ? Toch niet , 3 ontvangers aanschaffen ?


Geen idee, waarschijnlijk wel. 
 

Maar je zit hier in de Digitenne-sectie. Je kunt gewoon via Digitenne TV kijken. Antenne plaatsen, zenders zoeken en klaar. 


Ja ..maar ontvangst is met regen en onweer niet denderend !! Ik wil over naar dat de kids ook kabelontvangst hebben. Maar je kunt het digitennekastje niet via je router op je tv ontvanger aansluiten dat ie dat kabelsignaal gebruikt ?


Nee, dat gaat niet. Dan heb je nieuwe ontvangers nodig van Interactieve TV. En jouw Digitenne-ontvangers inleveren. Je kunt dit regelen via Mijn KPN. 

Ik weet alleen niet of het bij jou mogelijk is om meer ITV-ontvangers te gebruiken. Dat kun je zelf terugzien in Mijn KPN.