Skip to main content

Digitenne bakje is stuk hoe kan ik hem ruilen. 

Alles geprobeerd maar geen geluid wel beeld  TV appart  geprobeerd dan is er wel geluid.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

Beste @Alie o, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het CAS ID plaatsen? Ik help je er graag verder mee. 


Hoi @Alie o

Heb je al een andere HDMI-kabel geprobeerd?  Staat de volume van de (Digitenne!)-afstandsbediening niet helemaal minimaal?  

 


Andere HDMI kabel geprobeerd nieuwe batterijen er in gedaan Zet ik de HDMI op een hoger en weer terug dan is er een paar seconden geluid en is het weg. Geluid afstandsbediening  gebruikt op minimaal gezet .Helpt niet .Terug op fabrieksinstelling .Ook dat helpt niet.


Ok, @Alie o Dan kijken we verder. We hebben wel echt de gegevens nodig waar collega Marcia om vroeg. Zou je die in je Forum Profiel willen neerzetten? 


Het is inmiddels geregeld morgen word er een nieuw bakje geleverd. Hartelijke dank voor uw medewerking.


Goed om te horen dat je ondertussen al via een andere weg bent geholpen, @Alie o !