Nu mijn vraag,zou ik mischien een nieuwe kunnen krijgen?
Ben al heel lang klant bij kpn,mischien dat de oude stop gezet kan worden
Nogmaals heel erg sorry
Bladzijde 1 / 2
Oh jee, dat lijkt me wel wat frisjes zo zonder kleding.
Wat betreft jouw Digitenne-ontvanger:
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Goedemiddag @Nicolenva, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Verhuizing is al één ding, maar ook nog dingen kwijtraken is al helemaal rot! Ik hoop dat het toch nog ergens boven komt drijven, misschien als alles een beetje op orde is. Maar ik kijk inderdaad graag wat er mogelijk is. Je kan natuurlijk een keer iets kwijtraken, met een verhuizing al helemaal.
Zou je jouw profiel inderdaad willen aanvullen en een seintje willen geven? Denk hierbij dat het nog op je oude adres geregistreerd kan staan, dus indien mogelijk beide adressen invullen.
Ik hoor graag van je!
Alvast bedankt voor de reacties terug
Bij deze heb ik mijn gegevens ingevult
Hoop van jullie te horen
Want zit hier wel erg mee!!
Ik vermoed dat Susan haar werkdag erop zit. Misschien heb je nog even vanmiddag wat tijd om in verhuisdozen te speuren. Kom je misschien ook weer wat kledingstukken tegen.
Succes!
@Nicolenva, dankjewel. Ik ben er vanuit gegaan dat het ingevulde adres het nieuwe adres is. Ik heb onze logistieke afdeling aangestuurd om je een nieuwe ontvanger + antenne toe te sturen. Ik hoop dat zij hier snel actie op ondernemen. Wanneer ik hier meer over hoor zal ik het melden, en je krijgt als het goed is ook zelf een sms op het doorgegeven 06-nummer.
Oooh dank je wel susan
Daar ben ik echt blij mee
Gr nicole
@Nicolenva
Heb je inmiddels de ontvanger ontvangen? Heb je al beeld op alle zenders ?
Noordzee
Nee ik heb nog niks ontvangen
Hij was voor mijn zoon,voor op zijn kamer
Die moet nu jammer genoeg kijken waar ik naar wil kijken hahaha
Hoop hem snel te krijgen
@Nicolenva, ik heb onze logistieke afdeling aangestuurd maar het abonnement moest eerst verhuisd worden. Dat heb ik inmiddels ingevoerd (naar het nieuwe adres). Die staat inmiddels op gereed en ik heb de afdeling opnieuw gemaild. Hopelijk gaan ze het alsnog vandaag opsturen en krijg je hem zo snel mogelijk voor je zoon!
@Nicolenva
Heb je inmiddels de ontvanger ontvangen? Heb je al beeld op alle zenders ?
Noordzee
Ik heb hem gisteren ontvangen
Ga hem van het weekend instaleren
Komt allemaal goed
Ben er wel heel erg blij mee
Ok, als je de installatie maar binnen een week doet. Want anders krijg je problemen met een foutcode.
Hou je ons op de hoogte?
Hallo Susan
Ik ben bezig geweest met het nieuwe kastje
Maar kwam er achter dat ik ook geen ontvanger heb
Ik heb toen met de verhuizing alles bij elkaar gedaan en ben dus nu alles kwijt
Dus ik kan nog niks instaleren!!
Het kastje is de ontvanger.
Je hebt nodig:
TV
Ontvanger (ZXV of RBX)
Antenne
War mis je nu?
Hallo Noordzee
Ik mis de antenne
OK, Ik vermoed dat @Susan_ dan jou ook wel een antenne wil opsturen. Heb je een binnenantenne nodig of een buitenantenne?
Voor binnen graag
Maar kan ik hem dan nog instaleren
Moest binnen een week
Ga ik nu niet halen
Dat gaat dan achteraf nog wel gefixt worden. Mogelijk door een activatie op afstand. Maar nu eerst maar de antenne opsturen.
@Nicolenva, pff.. dan kan je inderdaad nog niet zoveel zonder antenne! Ik heb hem gelijk nagestuurd!
Noordzee en Susan
Jullie zijn schatten
Was in eerste instantie een beetje bang om het te vertellen,dacht dat ik een boete moest betalen ofzo
Maar ben hier zo blij mee en zeker mijn kleine man!!!
Ik wil jullie ontzettend bedanken en fijne dagen voor jullie beiden!!!
Graag gedaan , jullie twee ook fijne dagen toegewenst. Hopelijk met TV erbij.
Ik hoop het Noordzee
Zodra alles binnen is sluit ik het gelijk aan
@Nicolenva, zulke dingen gebeuren. En al helemaal bij verhuizen, dan raak je soms gewoon dingen kwijt. Hopelijk komt de antenne ook snel binnen.
In ieder geval graag gedaan en fijne feestdagen gewenst!
Dank je wel Susan_
Het zelfde voor jouw!!!
@Nicolenva
Is de antenne al binnen gekomen? Dat zou wel fijn zijn met het oog op de komende feestdagen….
Heb je al beeld op alle zenders ?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.