Skip to main content

Ik heb me digitenne kastje binnen gehad maar krijg geen bereik bij instaleren terwijl me buren ook geholpen hebben zei hebben op zelfde plek ook digitenne wat nu te doen aangezien de winkels amper open zijn en telefonische ze niet te bereiken zijnĀ 

Mijn idee is dat KPN hem niet goed heeft geactiveerd


Op me thuis adres doet hij het ook niet trouwens status blak word helemaal nergens niet een stukje blauw


HoiĀ @Langhe1983Ā ,

Op welke locatie ben jij nu?Ā 

Wat voor type antenne gebruik je?Ā 

Ā 

Wil je verder het volgende eens proberen?:Ā 

1/ Zorg dat er bij de ontvanger of antenne geen externe storingsbronnen staan in de directe omgeving. Denk dan aan b.v .een modem, LED-lamp od DAB+-radio.Ā 

2/ Haal de ontvanger even vijfĀ seconden volledig van de stroom af.Ā 

3/ Zet de antenne op een mooie hoge plek.Ā 

4/ Zet de ontvanger (en TV)Ā weer aan.Ā 

5/ GaĀ in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

6/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optieĀ uitgebreidĀ zenders zoeken.

7/ Draai de antenne eventueel een beetje bij aan de hand van signaalmeter uit het menu.

Ā 

Krijg je nu wel een aantal zenders in jouw zenderlijst?Ā 


Ha @Langhe1983, welkom! Jammer om te lezen dat het niet werkt! Wil je de tips van Noordzee eens doorlopen? Als het dan nog niet werkt, vul vooral even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS ID (onderop de ontvanger). We helpen je er graag verder mee.Ā 


HoiĀ @Langhe1983Ā ,

Op welke locatie ben jij nu?Ā 

Wat voor type antenne gebruik je?Ā 

Ā 

Wil je verder het volgende eens proberen?:Ā 

1/ Zorg dat er bij de ontvanger of antenne geen externe storingsbronnen staan in de directe omgeving. Denk dan aan b.v .een modem, LED-lamp od DAB+-radio.Ā 

2/ Haal de ontvanger even vijfĀ seconden volledig van de stroom af.Ā 

3/ Zet de antenne op een mooie hoge plek.Ā 

4/ Zet de ontvanger (en TV)Ā weer aan.Ā 

5/ GaĀ in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

6/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optieĀ uitgebreidĀ zenders zoeken.

7/ Draai de antenne eventueel een beetje bij aan de hand van signaalmeter uit het menu.

Ā 

Krijg je nu wel een aantal zenders in jouw zenderlijst?Ā