Skip to main content

Beste,

 

 

Ik heb het hele forum inzake E033-0 al doorgenomen en allerlei instructies gevolgd dit helaas zonder resultaat. ik kan alleen npo ontvangen.

Ik heb 6 ontvangers waarvan 2 dus deze code geven.

*****

100 % ontvangst.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Heb je ook al de naam en adresgegevens van deze decoders in het forumprofiel gezet? Op alleen CAS nummers kan een moderator ze niet resetten. Hij/zij kan dan niet zien of ze mogelijk verkeerd in het systeem bij je abonnement staan.

En je hebt 2 abonnementen begrijp ik, anders kan je er nooit 6 hebben. Staan beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd?


Hoi @Floortje1Saartje2. Wat vervelend dat deze twee Digitenne ontvangers niet werken. Ik heb de ontvanger dat eindigt 325-3 een zetje gegeven. Zou je willen testen of deze ontvanger weer werkt? De andere ontvanger moet nog geactiveerd worden. Je hebt twee klantnummers doorgegeven en onder elke klantnummer zijn 3 Digitenne ontvangers geregistreerd. Ik moet dus één CAS-ID verwijderen en de ontvanger dat eindigt met 163-9 daarvoor in de plaats toevoegen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Wil je aangeven welke ontvanger ik moet verwijderen? Ik hoor graag van je!


Hoi 

De digitale ontvanger 325-3 werkt weer .

Dankjewel.

De andere 169-9 doet het niet.

 

Grt Jacqueline 

 

 


Wat goed dat één van de twee ontvangers weer werkt. 

@Floortje1Saartje2 Als je een antwoord geeft op mijn privébericht, dan kan ik de andere ontvanger ook weer activeren. 


Hoi @Floortje1Saartje2. Wat vervelend dat deze twee Digitenne ontvangers niet werken. Ik heb de ontvanger dat eindigt 325-3 een zetje gegeven. Zou je willen testen of deze ontvanger weer werkt? De andere ontvanger moet nog geactiveerd worden. Je hebt twee klantnummers doorgegeven en onder elke klantnummer zijn 3 Digitenne ontvangers geregistreerd. Ik moet dus één CAS-ID verwijderen en de ontvanger dat eindigt met 163-9 daarvoor in de plaats toevoegen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Wil je aangeven welke ontvanger ik moet verwijderen? Ik hoor graag van je!

Helaas heb ik geen reactie ontvangen op mijn privébericht. Ik ga er vanuit dat je de ontvanger via een andere weg hebt laten activeren. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Bedankt voor jouw privébericht. Ik heb de tweede ontvanger (eindigend op 163-9) ook geactiveerd. Zou je willen testen of het werkt? 


Deze werkt nog niet 


Het kan tot een uur duren dat ie aan moet staan. Laat 'm aan op het kanaal van CNN.


Jacqueline heeft in een privébericht laten weten dat de tweede ontvanger nu ook werkt. :relaxed:


Reageer