Skip to main content

Goedemorgen, ik ben op zoek naar een beheerder van kpn want ik heb geen btg dus kan ook geen contact opnemen met kpn

 

Heeft u het wel eens geprobeerd? Want het nummer van KPN is gratis. Zou wel eens kunnen dat da gewoon lukt zonder beltegoed. 


Goedemorgen Nick , eerlijk gezegd niet


Hallo @cok 1961 ,

Je kunt KPN telefonisch bereiken via 0800-0402.

Maar je kunt natuurlijk ook hier jouw vraag over Digitenne stellen. Wat is het probleem? 

Zou je verder alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Dag Noordzee, nee ik heb december al dat kut digitenne opgezegd, kpn zou ook € 10 euro korting geven als coulance omdat ik spul heb gekregen en nog geen dag of week goed heeft gewerkt dus ik heb het direct opgezegd en de deur uitgedaan, maar nu wel facturen blijven sturen van €42,00 en op een briefadres internet diensten af willen sluiten terwijl ik in december alles al heb terug gestuurd.

Telefoon gaat niet want dan mag je een vraag stellen in een computer en dan krijg je een mail en word de verbinding verbroken.

Kut kpn reageer gvd gewoon eens!


Er komt hier vanzelf een moderator langs. Die kan jouw gegevens inzien. Ik kan jou verder niet helpen. 


Beltegoed wel opwaarderen voordat je nummer definitief vervalt. Dat is 90 dagen na de éénzijdige afsluiting. (‘K ga er ff van uit dat je KPN prepaid hebt)

Vul je profiel hier in met de relevante gegevens. Onder pers. opm. kun je je digitenne-klantnummer plaatsen. Een KPN moderator maakt het dan vast en zeker voor je in orde.
In je profiel zijn je gegevens niet voor de ‘hele’ wereld zichtbaar.


Vraag inspreken moet je niet doen. Gewoon niets zeggen. Dan krijg je een mens aan de lijn.


Beste @cok 1961, welkom! Heb je inmiddels contact met onze telefonische klantenservice gehad? Als ik nog iets voor je kan betekenen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?