mijn digitenne is pas na 1 maand geactiveerd ondanks 7 telefoongesprekken met jullie
dit alles was gebeurd omdat iemand twee keer hetzelfde casnr had ingevuld
dit alles is natuurlijk voor u tereug te zien
ik vind het daarom niet meer dan normaal dat er een composatie voor is na al die telefoontjes en loosebeloftes en ik zal ook gebeld worden
hoop nu eindelijks iets goeds van jullie te horen
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen @Ron j , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je erg veel tijd kwijt bent geweest om je Digitenne uiteindelijk geactiveerd te krijgen, en dat je hiervoor een tegemoetkoming wil krijgen. Om het een en ander na te kijken, bijvoorbeeld hoelang het gespeeld heeft en hoe vaak je contact hebt gehad, moet ik de systemen induiken. Dit kan ik helaas niet zonder gegevens, dus zou je allereerst jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik kijken wat ik je kan bieden als coulance.
Ik begrijp dat je erg veel tijd kwijt bent geweest om je Digitenne uiteindelijk geactiveerd te krijgen, en dat je hiervoor een tegemoetkoming wil krijgen. Om het een en ander na te kijken, bijvoorbeeld hoelang het gespeeld heeft en hoe vaak je contact hebt gehad, moet ik de systemen induiken. Dit kan ik helaas niet zonder gegevens, dus zou je allereerst jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik kijken wat ik je kan bieden als coulance.
Hoi susan
ik heb alles ingevuld
mvg
ik heb alles ingevuld
mvg
Hoi susan
ik had al gereageerd maar is denk ik niet goed gegaan
iets is beter als niets dus ga akkoord met je voorstel
maar een tijdje voetbal eredivisie was ook leuk geweest
mvg ron
ik had al gereageerd maar is denk ik niet goed gegaan
iets is beter als niets dus ga akkoord met je voorstel
maar een tijdje voetbal eredivisie was ook leuk geweest
mvg ron
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.