Skip to main content

Hallo Kpn techneuten. 

Ik heb een vraagje, ik heb een ontvanger in mn slaapkamer staan en als deze standby staat zag ik altijd de tijd.

Nadat de stoom er even af is geweest nu dus niet meer, wat ik heel jammer vind.

En nee alarmklok ga ik er niet neer zetten😇

In het menu van de ontvanger al aan gezet dat ik de tijd wil zien in display, maar dat zie ik dus niet terug. Graag oplossing evt toetsen combo wat het volgens mij is. 

Bvd Hm

 

 

 

De huidige Digitenne-ontvangers geven geen tijd aan in de standbye-stand. Er is geen oplossing of mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen in de standbye-stand. 

In dit topic kun je wensen doorgeven voor de eerstvolgende software-update. Niet geschoten is altijd mis : 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/wat-gaat-er-verbeteren-na-de-volgende-software-update-477743/index2.html


Nou vreemd ik heb t wel gehad,

Zoals ik al  doorgaf. Maar goed bedankt voor het advies


Graag gedaan:thumbsup_tone3: , geef jouw wens voor de aanpassing van de software nog wel even door in het hierboven door mij genoemde topic. 

 


Ik heb gisteren 2 rebox2800 ontvangers gekregen als vervangers voor de zvx7200 en heb op de ene de tijd aangezet via het menu, op de andere niet Meteen na het uitzetten van de rebox stond er nog geen tijd maar vanmorgen stond hij er wel op het display. Dus het is mogelijk. Misschien duurt het even.

 

Heb je ondertussen al weer een tijd staan?


Reageer