Skip to main content

Heb digitenne  pakket terug gestuurd maar nu heb ik een brief van KPN gekregen dat ie niet binnen is wat kan ik nu doen 

  •  

Welkom @Issak 

 

Heb je het verzend bewijs nog bewaard?

 


Nee helaas niet maar Weet wel datum en tijd stip plus postkantoor 


Wacht het nog even af. Mogelijk heeft deze brief en de retourzending elkaar gekruist. 

Ik verwacht dat je er niets meer van gaat horen. 

Sowieso kun je niet veel met die oude ontvanger. KPN heeft de ontvangst van de commerciële zenders al lang vanaf afstand geblokkeerd. 


Hoi @Issak. Welkom op het KPN Forum! Ik denk zelf ook dat het elkaar gekruist heeft. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan geef ik het voor de zekerheid door aan onze logistieke afdeling. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Is tog bijna  3 weken geleden dat ik het  afgaf.  Aan het postkantoor  daar om vind ik die brief van KPN best wel vreemd  


Dat is ook vreemd. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dan je het al retour gestuurd hebt. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.


Oké Thanks voor het na kijken ik maakte mij al zorgen dan zijn we nu klaar kan ik goed weekend in 


Graag gedaan @Issak en nog een fijn weekend toegewenst!


Reageer