Skip to main content

Beste kpn ik betaal elke maand 10 euro om naar espn te kijken nu is er vandaag vanaf 4 uur voetbal psv daarna ajax op espn 2 maar ik zit hier naar een stomme lego film te kijken waar blijft voetbal ik heb gewoon recht om dit zien graag vlug omzetten wat straks moet ajax ook nog en die wil ik ook zien

Het is lang goed gegaan maar het is nu weer drama met de omschakeling naar ESPN 2.

Had al donker vermoeden dat het mis zou gaan aangezien het voetbal ook niet in de EPG staat.

Heb via korter lijntje ook al aan de bel getrokken. Lets hope!


  • Zit hier te wachten op psv krijg ik cartoon netwerk te zien baal als een stekker gebeld krijg ik een telefoniste aan de lijn is niet uit te leggen weten nergens van krijg als antwoord kpn is niet verantwoordelijk voor wat er uitgezonden word betaal voor 2 espn zenders word het niet is tijd dat kpn een vergoeding gaat betalen 

@Kees1312 en @Prunilla 

Net om 17:10 wordt er (handmatig) geschakeld. Er kan voetbal gekeken worden via ESPN 2 (25).:grinning:


Ja het knopje is omgezet yeahhh


Beste kpn ik betaal elke maand 10 euro om naar espn te kijken nu is er vandaag vanaf 4 uur voetbal psv daarna ajax op espn 2 maar ik zit hier naar een stomme lego film te kijken waar blijft voetbal ik heb gewoon recht om dit zien graag vlug omzetten wat straks moet ajax ook nog en die wil ik ook zien

Met alle respect, wat schrijf je hier? 

Gebruik alsjeblieft punten en komma's, dit is niet te doen zo. :neutral_face:

Nog gelukt om Ajax te kijken? 


@Alex_P . Om 17:10 werd er eindelijk naar ESPN 2 geschakeld door iemand van kpn. 


@Alex_P . Om 17:10 werd er eindelijk naar ESPN 2 geschakeld door iemand van kpn. 

We zijn uiteindelijk wakker geworden.  :wink:


Dit lijkt natuurlijk nergens op. Tijd voor een eigen kanaal voor ESPN 2.  


In een ander topic schrijft moderator Marcia : 

Ik heb net begrepen dat er miscommunicatie geweest is tussen de betrokken partijen vorige week. Daarom ging dit mis. We hebben vrij snel kunnen schakelen en de knop alsnog om kunnen zetten. Hopelijk gaat het niet weer mis. Er is voorlopig nog steeds geen plan om ESPN een eigen kanaal te geven.


Ben van de week gebeld door kpn kreeg te horen dat dit geen probleem bij kpn is ligt aan espn die zet cartoon network op espn 2 mail. gestuurd naar espn weten nergens van

 


@Kees1312 

Het ligt zeker niet aan ESPN. KPN is verantwoordelijk voor de omschakelingen. 
 

Zie mijn reactie twee berichten hierboven. 


Dat idee had ik ook al maar je wint het nooit de gene die je belt lult maar wat

Â